środa, 8 stycznia 2014

today.

Hejka, dzisiaj na wf grałyśmy w kosza, ale tak ze zamiast kosza ktos stał na materacu i łapał piłki xp z fotografi na koniec mam 5, ale babka powiedziala ze jak bedzie tak jak jest teraz w przyszlym polroczu to bede miala 6 na koniec ^^ Z wosu na koniec wychodzi mi 4, co jest dla mnie wielkim szokiem, bo zawsze miałam 3. Matma jakoś zleciała, w piątek mam kartkowe i nic z tego nie umiem, niby to powtorzenia, ale.. Wracając ze sq bylam jeszcze u weterynarza kupic psu kropelki na pchły. W domu ogarnelam akwarium, to co mialam ogarnac do sq i po 17 poszlam z Werczi na siłke, najpierw godzina na sprzętach, później godzina zumby i teraz jestem padnięta, przeczuwam, że jutro ciezko bd wstać z łóżka xd Jednak miesiąc przerwy to dużo :P Co do jutro to jestem ciekawa nowych układów które maja byc na wf i tego co bede miala na koniec z niemca,wydaje mi sie ze to bedzie 2 z fizyki chyba tez skoncze z 2.. naszczescie to mi nie jest potrzebne :D







8 komentarzy:

  1. chciałabym mieć takie oceny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja planuję zacząć chodzić na zumbę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gartuluję oceny z fotografii i wosu. Śliczne zdjęcia robisz :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gartuluję oceny z fotografii i wosu. Śliczne zdjęcia robisz :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ocen! Zachwycam się jak zawsze, Twoimi zdjęciami!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w tym roku, co dziwne, mam z fizyki 4 :D 3 zdjęcie od tyłu - świetny efekt.

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.