wtorek, 21 stycznia 2014

roczek ♥

Hejka, dzisiaj wstalam o 6 rano, bo o 7.30 mialam wyjazd do Opola do lekarza. Babka wypisała mi skierowanie do sanatorium, obym tylko dostala czerwiec ! nie chce tracic miesiaca wakacji, a od razu po mam nowa szkole to tez troche lipnie. Bylam tez w Solarisie, mama kupila mi sweter i koszulke, mialysmy malo czasu zeby zdazyc na busa, w Klb poszlysmy jeszcze po kwiatka dla babci, bylysmy tez w pepco, dla dziadka kupilam taka jakby duza kosmetyczke, bo czesto wyjezdza, a dla siebie znalazlam staniki sportowe neonowy różowy i biały ^^ kupiłam też taki wałek do ściągania np śierści ze spodni, świeczkę, widzialam ja juz kiedys na czyimś blogu ( teraz sobie nie przypomnę ), bardzo podoba mi sie sloiczek w ktorym jest, to kupilam taką o zapachu Natural Essence :)  ciuszki pokaze w niedziele/poniedzialek, bo to tez prezenty ^^

Dzisiaj mija też równy rok, odkąd założyłam bloga (pierwszy post), szczerze to nie myślałam, że bede go tak dlugo prowadzic, bo tego typu rzeczy przechodza mi po zwykle 2/3 miesiacach, a tu bam rok ! :) Przez pierwsze 30 postów nie miałam żadnych komentarzy i sie dziwilam, bo oczywiscie nie wpadlam na pomysl, ze musze tez zrobic cos w tym kierunku xD Dziękuję Wam za ponad 8.600 wyświetleń, prawie 1400 komentarzy, 210 obserwatorów, a  najbardziej osobą, które zaglądają tu regularnie ♥ Pewnie głównie dzięki Wam blogowanie mi się jeszcze nie znudziło :)








14 komentarzy:

  1. Ja dla mojej babci zamówiłam taki koszyczek z kwiatami a dla dziadka bukiet kwiatów na grób :)
    Czekam na to abyś pokazała prezenty.Gratuluję i życzę Ci wielu sukcesów w blogu :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje :) kolejnych latek z nami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ! :)
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) Czekam na post z nowościami :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję!
    Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia, jak blogger nie pogarsza Ci jakości? mi ciągle robią się jakieś szumy których nie było :c Gratuluje i pozdrawiam :))
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są szumy, ale głównie dlatego, że ustawiłam za duże ISO w aparacie :/
      ale przy przeróbce zdjęć udało mi się zrobić je mniej widoczne ^^

      Usuń
  7. Ale cudne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy blog, fajnie piszesz ;) zapraszam do mnie, może spodoba Ci się mój blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję roku bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.