środa, 1 stycznia 2014

podsumowanie 2013/ sylwester

Hejka, podsumowując ten rok, był on udany :D Dużo wspomnień, zajebistych wspomnień, sanatorium, wakacje, Berlin, tropical, nocki, kupiłam karnet na siłke, jarałam się maxami, założyłam instagram, tumblra i aska, videochat, czatek, poznałam mase świetnych ludzi Karo, Grzesiek, Patryk, Igor, Filip, Mikuś, Kasia <3 tyle bezprzypałowych dni, chodziarz kilka przypałów też było, ale wtedy chyba było najlepiej ^^ zaczęłam bardzie ogarniać aparat xd zumba, remoncik pokoju, kładzenie fototapety, kupiłam telefon, 14 sierpnia, Lubin, dużo by tu wymieniać, ale to był chyba najlepszy rok jak dotąd :P


Wczoraj rano byłam z Werczi, Angeliką, Przedamem i Kubą na dworze, w końcu mam to co chciałam kupić już na wakacjach, ale nie miałam wtedy 100% pewności :D Największą bekę miałam jak nie umiałam tego otworzyć, bo kazali delikatnie, a trzeba było szarpnąć xd Po południu pomagałam rodzicom robić remanent. Pod wieczór przyszła Jago z Werczi, wypiłyśmy czekoladkę i bawiłyśmy się w chowanego po ciemku xD nie ma to jak trzy szesnastki chowające się w domu i wpadające co chwile na pufy czy krzesła XP Były densy i śpiewanie, o północy poszłyśmy pod dom z szampanem, darłyśmy się jak glupie, nakrecalysmy filmy, robilysmy zdjecia, jakos trzeba bylo rozpoczac 2014 rok ^^ Wróciłyśmy do domu, wypiłyśmy to co miałyśmy wypić, robiłam frytki i tym razem się nie oparzyłam. Jagoda poszla spac po frytkach, one źle na nią działają XP ja z Werczi gadalysmy jeszcze z ludzmi na chacie, skype, fb i fonie :D Położyłyśmy sie po 3, najgorzej bylo z zasypianiem, caly czas brechty, w polowie spalam na fotelu, a on caly czas odjeżdżał xP spałyśmy tam ściśnięte jak śledzie, bo nie chciało nam sie rozkładać łóźka w stołowym i cisłyśmy sie u mojego brata XP Fajny sylwek :D




9 komentarzy:

  1. Szczęśliwego nowego roku!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne spędziłaś tego sylewstra :) ładne zdjęcie :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. widać,że sylwek udany ;d pozytywne zdjęcie ! xdd

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby ten rok był dla Ciebie tak samo udany jak 2013 ! ;-)

    Również obserwuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcie :>
    Życzę ci równie wspaniałego roku jak 2013 :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanego roku Ci życzę !

    OdpowiedzUsuń
  7. Też miałam podobnie, spały u mnie 3 osoby :P
    Fajne zdjęcie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkiego dobrego w 2014! :)
    zapraszam do obserwacji, małami.

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.