niedziela, 12 stycznia 2014

oceny.

Siemka, wczoraj rano posprzatalam pietro, wyczyscilam akwarium, a po poludniu wyszlam z Jagodą i Werczi, najpierw zaliczyłyśmy małą budkę, chodzilysmy po miescie, a na koncu wyladowalysmy w galeri. Jak wracalysmy troche wialo, a ja nie chodze w czapkach i bylo mi zimno, na szczescie rodzice byli u zanjomych i nie musialam wracac do domu tylko poszlam do nich xd posiedzielismy tam troche i przed 22 bylam w domu. Chciałam obejrzec film, a tu lipa wchodze na kinomaniak i tu 'THE END' :C wszyscy chyba siedzieli na zalukaj, bo nie moglam nawet sie zalogowac xP
Dzisiaj wstalam dosc pozno, sprawdzilam librusa i bam, mam 3 z fizyki ! :D W sumie jestem zadowolona, bo udało mi się wyjsc bez zadnej dwoi, a spodziewalam sie dwoch xd Po polodniu bylam w kosciele, pozniej przyjechala Natalia, pogadalysmy troche i bedziemy sie starac o to zeby miec spowrotem razem angielski ;d Muszę posciagac jakies filmy, bo rodzice chcą w piatek jechac do Opola, to Natalia chyba bedzie u mnie spala ;p




14 komentarzy:

  1. Gratuluję dobrych ocen ;-*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo dobre oceny, gratulacje :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, swetne oceny :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze chcialam chodzic do szkoly o profilu fotograficznym , niestety nie bylo mi to dane. Ciekawa jestem zajec...
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. całkiem ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No no, całkiem dobre oceny :) ! Ja jeszcze nie wiem jakie będę miała oceny na półrocze :c
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję ocen. ;) I fajne zdjątka. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No niezłe ocenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! dobre ocenki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. całkiem całkiem :) gratuluje ocen i braku dwói ;p
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję tak wysokich ocen :)

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.