niedziela, 5 stycznia 2014

niedziela

Siemka, dzisiaj rano byłam w kościele, bo miałam msze za prababcie. Po kościele na chwile do domu, spakowałam lapka, dałam Gosi bluzke, spakowałam psa i poszliśmy do babci na obiad. Posiedziałam troche i zwinelam na spacer z Tofikiem, bylam z nim na polach i nie pomyslalam o tym ze w nocy padalo i bedzie tam bloto, mam uwalone całe maxy a biorac pod uwage to ze sa popękane to raczej ciezko bedzie je wyczyscic -.- Do domu wrocilam kolo 19, bylo mi strasznie niedobrze ale szybko sobie z tym poradzilam ^^ Zrobiłam plakat ne chemie, na szczescie wszystko znalazlam w necie i nie musialam sie z tym dlugo meczyc :D Teraz zrobiłam sobie herbate, wyciaglam z zamrażarki lody i komentuje wasze blogi, pisząc z Rolo :D Dodam tu jeszcze kilka zdjęć które zaśmiecają mi troche pulpit xd










18 komentarzy:

  1. Magiczne zdjęcia ;-*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są przepiękne :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia:) lody <3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne fotografie ! obserwuje =)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ile ja mam smieci na pulpicie masakra ;o

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia!

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne fotki :)
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Great post!
    would you like to follow each other?
    Let me know!
    <3
    http://irinabulgakova.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  9. Boskie zdjęcia , a te gify sama robiłaś :* ?
    obs za obs ? slodkieslodkieczary.blogspot.com
    będzie mi miło jak polubisz :* https://www.facebook.com/pages/S%C5%82odkies%C5%82odkieczary/508516302558214

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi girl! You have a nice blog and beautiful photo)

    Lets follow each other on GFC or/and G+? Write me if you agree)

    WELCOM TO THE WORLD OF FASHION, DIY AND TRAVEL!)

    WWW.CENTRALSTREET.COM

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.