poniedziałek, 20 stycznia 2014

narzekanie xd

Siemka, dzisiaj jestem od rana padnięta, nie umialam zasnąć w nocy, a jak juz zasnelam to na 15 minut i znowu sie budzilam. W sq dostalam 4 z matmy, Ostry zapowiedzial nam sprawdzian z histy i wosu, masakra... Po sq bylam w mikor/ze ( to sie odmienia/ xd ) kupilam 2 dlugopisy i cienkopis, szukalam piornika i nie ma takich malych jak chce ;C Korki mam przelozone na jutro, nie nawidze jej za to przekladanie. O 18 idziemy z Werczi na zumbe, może jakos odzyje xP A jutro nie ide sobie do sq :) szkoda ze i tak musze wstac wczesniej niz zawsze.
 






11 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia. :3 Gratuluję 4 z maty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie mogłam dziś w nocy spać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 4 z maty?
    jesteś czlowiekiem?

    http://itsdosiababy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, procenty są w miarę do ogarnięcia :P

      Usuń
  5. Gratuluję 4 z matematyki :) .Ja dziś miałam sprawdzian z historii no i wiem,że będę musiała go poprawić ;x
    Ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam narzekać haha <3 podobno jestem niezłą marudą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też z chęcią nie poszłabym jutro do szkoły :) Często tak mam, że nie mogę usnąć w nocy i budzę się co jakiś czas :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia, jak zawsze cudne!
    Pozdrawiam ;-*

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.