środa, 29 stycznia 2014

2 lekcje.

Siemka, ostatnie dni mijają dość szybko, czekamy sobie na upragnione ferie ^^ Ze sprawdzianu z histy mam 3, z fizyki 2.. w sumie wiedzialam ze tak bedzie, ale liczylam ze bedzie lepiej XP czekam tylko jeszcze na ocene z chemii :D Dzisiaj bylam tylko na wf i na wosie, bo na 2 zastępstwach i matmie siedziałam z Werczi u godzine pani doradcy zawodowego i 2 godziny u pani psycholog, uwielbiam ją poprostu, mozemy z nia siedziec i gadac o niczym, a ona nam to usprawiedliwia, a przy okazji mamy beke z pierwszakow, którzy zwiewaja z lekcji ^^ Po sq bylam w Rossmannie kupiłam fluid, suchy szampon i peeling :D Zaraz musze jeszcze zrobić ściągi na polski i moze wezme sie za odrabianie zadan na przyszly tydzien, bo raczej w weekend nie bedzie mi sie chcialo :)

14,99 - najlepszy peeling jaki miałam ♥
16,99 - mam go pierwszy raz, to się nie wypowiem

15,99 - jasny, rzadki, szybko zasycha, długo się trzyma


8 komentarzy:

  1. Ja mam ferie od poniedziałku. Fajne kosmetyki :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie tu <3

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ferie zaczynam już w poniedziałek ;)
    też lubie ten peeling ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresował mnie ten peeling ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam jeszcze takiego suchego szamponu :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. bielenda ma dobre peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a mi się kończą już ferie :(

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.