sobota, 18 stycznia 2014

#154

Siemka, tydzień minął dość fajnie, załapałam 4 z matmy i 5 z polskiego, byłam u doradcy zawodowego, miałam już wybraną sq na 100% a teraz sie troche wacham, ale no nic, pojde najpierw na Sienka, jak mi sie nie spodoba to wroce na Micka. Wczoraj bylam w sh, kupiłam zwykły bordowy sweter, jest troche za duzy, to chyba bd w nim chodzic tylko po domu, granatową koszulke z guzikami na biuscie, znalazłam 3 śliczne bransoletki i łańcuszek, a mamy kolezanka odlozyla dla mnie ponad 1kg różnych koralików ^^ po południu miałam korki, zalatwilam tak ze spowrotem mam z Natalą, wieczorem zamowilysmy sobie pizze, probowalysmy ogladac 4 komedie, wszystkie byly nudne. Dzisiaj rano posegregowałam te koraliki, nie mieszczą mi się one w takim 'stojaku?', to mam je tez w słoiku :P myslalam ze zepsułam swoją zabawke xd ale zaczełam ja rozkrecac, umylam ja w srodku i działa ! :D  miałam dzisiaj kolede, byl u mnie ksiadz, ktory uczy mnie religii XD zaraz chce ogarnac dla babci i dziadka jakis prezent, babci zrobi chyba bransoletke, a co dla dziadków ? zawsze jest z tym problem, moze mama cos wymysli :D


zdjęć ciuszków Wam nie pokarzę, bo są aktualnie w praniu,
 jak nie zapomnę pojawią się w przyszlym tygodniu ^^





16 komentarzy:

  1. Rzeczywiście dużo tych koralików :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał jakie śliczności!
    Pozdrawiam ;-*

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne bransoletki. Jak dużo tych koralików :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne bransoletki :)
    Ja dla babci zamówiłam wiązankę kwiatów i dla dziadka też :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ! i to jest świetny pomysł ^^

      Usuń
  5. ładne bransoletki ;)

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile ty masz tych koralików heh :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie to za dużo, ale jakoś mi to nie przeszkadza ^^

      Usuń
  7. Pizza i filmy - uwielbiam takie zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję pozytywnych ocen:)

    ps. zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ładne bransoletki :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koraliki sa obłędne ! ah ah :)

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.