niedziela, 22 grudnia 2013

wigilia klasowa / zdjęcia

Siemka, w piątek mieliśmy wigilie klasową, opłatek przyniosły może z 3 osoby, to życzenia złożyliśmy sobie wychodząc ^^ Prezent, który dałam Kamilowi się mu podobał, zresztą chyba wszystkim xD Mi prezent robiła Martynka, dostałam balsam do ciała, lakier do paznokci i żelki ^^ Nie mieliśmy tez miseczek na barszcz, to uszka mielismy na talerzyku a barszcz w kubku xd Oczywiście moja klasa musiała coś zrobić, wychowawca wyszedł, to mandarynka wylądowała rozwalona na ścianie, druga w jego barszczu, i ktoś zaczął rozwalać klawiaturę i dziwić się, że nie lubię połowy klasy.. Po sq ja z Weru byłyśmy u Świętej, posiedziałyśmy trochę u niej, pozniej wracałam do domu razem ze Świętą, bo ona szła na pkp. W domu spałam do 18, było mi cały czas zimno. W sobotę zapakowałam prezenty, zaczelam sprzatac, zostalo mi jeszcze ogarnac troche na dole, ale to juz w poniedzialek i filtr z akwarium tez musze umyc. Wieczorem porobiłam troche zdjęć, pozmieniałam sobie wyglad na tablicach korkowych, ale nie bardzo mi sie on podoba, moze pozniej cos wykombinuje ;P 
Ogólnie to nie czuje jeszcze tych świąt, niby choinka ubrana, w kuchni tez zaczyna się coś dziać, w radiu lecą kolędy, ale wydaje mi się ze moze byc to troche przez pogodę, bo słońce i brak śniegu to nie święta ;c
Kupiłam sobie w końcu buty na zimę i na zumbe. Kupiłam też mase mocującą, ta nie zostawia śladów na ścianie ^^ + prezent




 Zostawiam jeszcze trochę zdjęć ^^

















8 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia:D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie do końca czuję klimat świąt, bo brakuje mi śniegu :) Świetne zdjęcia :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze te zdjęcia ! ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas w piątek także była wigilia klasowa, taka typowo tradycyjna ;) Niestety mam ten sam problem co do świąt, gdzie jest ta magia, ten nastrój ... ?
    Śliczne zdjęcia ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie : luvkarolajn.blogspot.com (obserwuje) ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. super prezenty, świetne zdjęcia! ;33

    serdecznie zapraszam http://littlee-thiinggss.blogspot.com/
    jeśli mój blog ci się spodoba to zaobserwuj, a ja postaram się odwdzięczyć ;)

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.