czwartek, 26 grudnia 2013

święta.

Hejka ^^ święta mineły szybko i w sumie nie czulam ze to sa swieta. Masa jedzenia, ryby, ciasta, pierogi, uszka, barszcz.. mam już dosyc jedzenia 3 dni tego samego, to ciesze sie ze juz sie skonczyly. Pod choinką znalazłam fajne prezenty, ksiazke o fotografi, kase, karnet na silke, lampki, słodycze, perfum, gume na telefon wiec z tego jestem zadowolona, bo nie ma w nich zadnych figurek ktore pozniej i ta laduja na strychu XP Wigilię spędziłam w domu z dziadkami, nastepny dzien u kuzynki, a dzisiaj tez bylam w domu. Zaczelam grac na kurniku w literaki, i tez posciagalam jakies gierki na komorke xd wieczorem bylam z psem i kuzynka na spacerze, mialam dosc gadania dziadka o histori xd obtarly mnie buty to wróciliśmy do domu. Przed chwilą gadałam sobie na skype z Grześkiem, troszke byla beka bo nie umial zaprosić ludzi do znajomych to dał mi haslo i mu pomoglam, powspominalismy trochę 14 sierpnia, dowiedzialam sie jak to wygladalo z jego strony i hahahahahahahahhahahaha <lol2>, no xd chciałabym sie z nim spotkać szybciej niz na wakacje :D

Chciałam Wam jeszcze podziękować, bo na Święta wbiło mi 200 obserwatorów, co było dla mnie kolejnym świetnym prezentem, Dziękuję :*












6 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia :)

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam dość tego jedzenia :) Świetne prezenty :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie mogę juz patrzeć na jedzenie ... :/ Fajniutkie prezenty :D

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję obserwatorów :)
    świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a u mnie jeszcze się nie pokończyły, dalej się męczymy :< świetna guma, telefon wygląda mega :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne prezenty :) .
    Gratuluje obserwatorów ;) .
    http://andzi-andzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.