czwartek, 5 grudnia 2013

rozwalone biurko.

Siemka, na poprawie z niemca, dostalismy gotowiec ktory cudem udalo nam sie zdobyc, bo babka uklada sama zadnia xD nauczylam sie wszystkich odpowiedzi na pamiec i w sumie troche sie boje tego ze wiekszosc klasy pewnie napisalo to dobrze i bedzie chciala nas sprawdzic przy tablicy. Ale wiem ze napewno mi to sredniej nie obnizy bo i tak bede miala 2. Dzisiaj pisalismy sprawdzian z gegry, dobrym pomyslem bylo to zeby sie przesiasc bo zpisalam wszystko ze sciagi ^^ Wykłóciłam sie o piateczke z edb :D i wpadla mi tez 5 z polskiego ^^ Maciek zlamal mi paznokcia, to sie troszke zdenerwowalam i go podrapalam, troche ciekla mu krew, a ze kilka godzin wczesniej mielismy na edb bandarzowanie ran, dziewczyny rzucily sie na niego i go opatrzyly xD Wyblagalismy pania z matmy zeby nie zrobila nam kartkowki :D Wieczorem wyszlam na dwor z Werczi i Dżagodą, ubralam sobie legginsy z polarem w srodku, pierwszy i ostatni raz je gdziekolwiek ubralam, caly czas ze mnie zjezdzaly xD

W tym tygodniu wylamala mi sie srubka z tej półki co wyjezdza z pod biurka i caly czas zapominam sie ze tej polki tam nie ma i caly czas jej tam szykam zeby cos odlozyc xd W tym miesiacu chyba nie dam rady chodzic na zumbe, teraz mam cos w gardle i sama nw co to jest bo mnie nie boli a jest spuchniete i wyglada jak anglina ropna. pozniej testy, raczej sie nie bd do nich uczyc, ale chce troche odpoczac, a na tydzien nie oplaca mi sie chodzic, bo to troche kosztuje.








5 komentarzy:

  1. Super post :)
    Zapraszam do mnie i proszę o poklikanie w banery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia na teście ;)

    www.dotyk-piekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post!

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy to Twoje fotografie? Jeśli tak, to masz talent! Bardzo fajnie piszesz, oby tak dalej :)
    Dołączam do grona Twoich obserwatorów (195), wpadnij do mnie i zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba :)
    www.mademoisellepatrizia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.