wtorek, 10 grudnia 2013

choroba / testy

Hejka, weekend nam sie udał, mamy kilku nowych kolegow z livechata XP tym razem bylo tam wiecej polakow :D W poniedziałek przed szkołą byłam u lekarza, szłam z nastawieniem ze do szkoly normalnie pojde a tu bam, gdyby nie egzaminy wgl nie wychodziłabym z domu. Mogłam sie rozchorowac za tydzien bo teraz sie nawet wyspac nie moge XP Dzisiaj pisalismy historie i wos - nie znałam odpowiedzi na nawet jedno pytanie, strzeliłam wszystko, a polski jakos latwiej poszedł, ale nie spodziewałam sie tam wyjaśniania loga i takiego 'genialnego' tematu na rozprawke (y) niby to napisałam ale.. no.. hahahha <lol2> Jutro czeka mnie matma i przyroda, raczej dobrze to nie wyjdzie xP A popołudniu mam jeszcze korki z anglika, mogłabym je odwolac, ale watpie ze mama mi pozwoli.

Ogolnie to myslalam ze dzieki temu ze jestem chora uda mi sie bardziej poogarniać bloga, a tym czasem nawet nie mam ochoty na siedzienie przed komputerem. Cały czas siedze na dole i szukam czegos do obejrzenia w tv i przez to ze oddycham przez usta to cały czas chce mi sie pić.




8 komentarzy:

  1. moja siostra też mówiła, że historia i wos był bardzo trudny :) Powodzenia w kolejnych egzaminach !
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zdrowiej :) mam nadzieję, że testy poszły ci dobrze :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrówka życzę:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/12/last-christmas.html
    http://www.youtube.com/watch?v=WtKKWIdF3cw

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.