środa, 18 grudnia 2013

choinka.

Hejka, dzisiaj miałam na 10.35, na 2 fotografiach siedzielismy na auli nic nie robiąc, pozniej wos, gosciu oddal nam probne testy i mam 7/30 pkt. masakra.. z matmy tez podali wyniki i tu mam 11/30 pkt. ciekawe jak ja sie dostane do liceum, mając takie wyniki.. no ale czekamy jeszcze na reszte. W sumie to miałam dzisiaj bardzo lajtowy dzień. Po szkole ogladalam chwile tv, pozniej zniosłam z tatą ze strychu choinke i bombki. Złożyłam choinke, pozniej poszlam do slkepu po cukierki, zaczelam je wiazac na nitke ogladając mecz recznej XD Nie wiem jak ja to robie, ale światełka choinkowe zawsze są zwinięte tak zeby latwo bylo je rozwinac, a ja zawsze to poplącze :p w taki właśnie sposób rozplątując ją, stłukłam jedną żarówkę xd W sumie nie bylam sama bo tato tez stłukł bombkę, ale w sumie u nas to już jest tradycja chyba xp
Jutro mam na 8 i mam tylko gegre, fizyke i niemiecki, fajnie jak nie ma nauczycieli i z 3 lekcji jest sie zwolnionym, a wf zwalnia mnie mama, bo i tak bym nie cwiczyla ;p Po sq idę na siłownie po karnet, pozniej do rossmana kupic mase mocującą, Weru jakiś czas temu dała mi inną ni z ta co ja mam i ta od niej nie zostawia mi plam na ścianie, to możliwe że po świetach wywołam zdjęcia i zaczne cos kombinować :D
Prezenty na wigilie i klasową i tą w domu mam już kupione, te do domu musze jeszcze zapakowac, ale to zrobie na weekend jak brat przyjedzie :D i mam nadzieje ze Weru i Kamilowi prezent tez sie bedzie podobał, puki co to wkrecilam Kamila, że kupiłam mu koszulkę z Hannah Montana, bo on sie tak jara Miley Cyrus :P




3 komentarze:

  1. Ja jeszcze nie ubierałam choinki :) Też zawsze plącze lampki :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja równiez jeszcze nie ubierałam choinki ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ubierałam choinkę w czwartek :)

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.