sobota, 28 grudnia 2013

20 fatków.

Hejka, dzisiaj napisałam kilka faktów o sobie. Chciałam napisać jakiegoś konkretniejszego posta, więc zdecydowałam się na fakty :D
  •  Uwielbiam robić zdjęcia, ale mam problem z ustawieniem aparatu i zrozumieniem tych wszystkich  rzeczy.
  •  Potrafię godzinami siedzieć na allegro i tego typu stronach, szukając ubrań, albo butów po czym  i    tak tego nie kupie, bo szkoda mi kasy.
  •  Większość ubrań w których chodzę, jest z second handów.
  • Idąc do miasta po kilka rzeczy, muszę je sobie zapisać na kartce, bo inaczej o połowie zapominam.
  • Nienawidzę ubierać choinki.
  • Nie brzydzę się swojego psa. Mogę najpierw dać mu jeść z ręki np. jakieś owoce, po czym jeść rękami sama :P
  • Chciałabym być chuda, ale nie robię nic w tym kierunku.
  • Żeby wypić herbatę, muszę mieć na nią straszną ochotę albo musi być ona w dużym kubku.
  • Lubię blogować, ale nie zawsze mam na to czas i chęci.
  • Denerwuję się jak do posta nie mam do dodania żadnych zdjęć.
  • Oglądam seriale typy 'Daleczego ja?', 'Trudne sprawy'
  • Jak coś robię, lubię mieć włączoną w 'tle' muzykę albo jakiegoś vloga.
  • Do szkoły noszę pilniczek do paznokci.
  • Nie lubię jak ktoś patrzy mi się na ręce jak coś robię.
  • Mam wielki problem z wybraniem butów, mało które mi się podobają.
  •  Jak czytam albo piszę zdarza mi się pominąć literki, bo myślę za szybko. 
  • Chcę przefarbować się na ciemniejszy kolor, ale boje się jak będę wyglądać.
  • Lubię sprzątać jak nikt mnie do tego nie zmusza.
  • Nie lubię mieć w pokoju na meblach figurek i tego typu drobiazgów. 
  • Nie umiem rozmawiać z dorosłymi ludźmi.
Zmieniłam też wygląd bloga, znudził mi się już taki słodki różowy :P

Macie jakieś fakty podobne do moich ? :D




Uwielbiam to zdjęcie, chodziarz jest straszne ;*



9 komentarzy:

  1. ŚWIETNE FAKTY :))
    KLIK.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie lubię jak ktoś patrzy mi na ręce i mam problem z wybraniem butów :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie może i jest "straszne", ale za to bardzo fajne, ciekawe i troszkę śmieszne, a przecież o to chodzi! :D

    http://mojkwiatzycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcie, takie wesołe!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. co do faktu numer 2 mam dokladnie tak samo moge spedzic dobrych kilka godzin ogladajac strony z ciuchami , butami i tak dalej a w rezultacie nic nie kupie.;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog! Ciekawe fakty. Obserwujemy? Ja już <3
    neicey100.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mam podobnie jeśli chodzi o sprzątanie :)

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.