piątek, 13 grudnia 2013

#143

Siemka, jesli chodzi o testy to bałwan z matmy był nie do ogarnięcia xD chemia byla dosc prosta, angielski poszedl wmiare ok gdyby nie mejl xD z bratem wybralismy prezenty dla rodzicow i dziadkow, on kupil dla dziadka,mamy i taty, a ja musze poszukac ksiazki sudoku dla babci. Wymyslilam tez co kupic koledze na spoznione mikolajki klasowe, bo robimy je na Wigilie. Wczoraj bylam u Werczi, robilysmy doswiadczenie na chemie, bylysmy na spotkaniu do bierzmowania, byly tez 4 osoby z młodszej grupy bo pomylili daty xd Dzisiaj sobie troche pospalam, posprzatalam troche pietro, musze w koncu ogarnac akwarium, bo jest tam pelno glonow na szybach.
Jutro może pojde do miasta poszukac czegos na prezent, musze tez sobie kupic wodne kulki i zylke do bransoletek. Kaszel, katar i bol gardla mnie juz dobija, od poniedzialku jestem na antybiotyku i nic, zadnej poprawy, w sumie przydalby mi sie jeszcze jakis tydzien wolnego, ale pewna jestem ze bede i tak musiala isc od szkoly.



12 komentarzy:

  1. this is such an interesting post! amazing pics
    check my latest post if you want too:)
    NEW POST -> tr3ndygirl.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No to zdrowiej, antybiotyk fuj ;/
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam, nowa notka u mnie :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowiej, zdrowiej!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog :) No to wracaj szybko do zdrowia :)
    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli Ci się spodoba :*
    http://fashionkludi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zdrówka ! ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od pewnego czaasu zaglądam na Twój blog i jest naprawdę świetny! :D Posty są tematyczne i baaardzo ciekawe!
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chemia była prosta ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  8. Też muszę wybrać się na zakupy, jeszcze brakuje mi kilku prezentów. Zdrowia ! :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję :3
    http://anne-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.