poniedziałek, 11 listopada 2013

tarararara.

Siemson, w piątek bylismy na wycieczce w Opolu w teatrze, w sumie to bylo fajnie, sztuka ok, nie byla przynajmniej nudna jak to zwykle bywa, jednemu typowi caly czas bylo widac rowa xd W sobote wzielam sie za sprzatanie, powybieralam z pudelka z muszelkami małe muszle i w wolnym czasie i oczywiscie jak bedzie mi sie chcialo mam zamiar zrobic sobie z tego dekoracje xp W niedziele bylam z rodzicami na cmentarzu, bo w tamtym tygodniu ich nie bylo, pozniej kosciol i pojechalismy do Jyska, rodzice kupili szafe, a ja w tym czasie poszlam sie rozejrzec za jakimis glosnikami do komputera z basem. Ogolnie to chce glosniki na mikolaja, ale chyba bardziej sie oplaca zamowic przez allegro, bo tam taniej :P Wieczorem byłam u Arka i Natali, jak wrocilam to ogladalam z tata Ekipe z Warszawy xD Cały czas marudzil ze tam nic nie robia tylko przeklinaja i probowal mnie wygonic do spania xd Dzisiaj to w sumie nie zrobilam nic konkretnego poza posprzataniem jednej szafki z ciuchami, bo nie wiedzialam juz gdzie co mam.

Ogolnie to zastanawiam sie nad wywołaniem i ponownym przyklejeniem zdjec na sciane. tylko najpierw trzeba sprawdzic gdzies pod biurkiem czy masa mocujaca nie bedzie zostawiac sladow, bo na tej farbie ponoć nie powinna.







6 komentarzy:

  1. Świetne zdjecia ;)
    też zastanawiam się nad powieszeniem kilku fotek na ścianie

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie powieszenie zdjęć jest fajne , jednak ja wole mieć w ramce ;)
    Jeszcze nie oglądałam tej ,, EKIPY Z WARSZAWY '' :d Fajne to ? ;)
    Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zagraniczne wersje są duużo lepsze ^^ ale z tej można beke cisnąć :P

      Usuń
  3. nie mogę się napatrzeć na twoje zdjęcia, są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia *.*
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.