piątek, 29 listopada 2013

nowy tumbrl

Siemka, tydzień zleciał szybko, zresztą jak wiekszosc. Wpadlo mi tez troche ocen z ktorych srednio jestem zadowolona. Bylam w lumpie, kupilam kilka ladnych rzeczy, teraz sa w praniu, ale ja juz beda wyprasowane, postaram sie tu je pokazac ^^ Wczoraj mialam sobie spotkanie do bierzmowania i spoczko tato zawiazl mnie o 17 do Weru, wyszlysmy spotkac sie jeszcze z Jago, bo spotkanie niby bylo na 18.40, poszlysmy sobie pod dom katechetyczny i czekamy z 10 minut i nikogo nie ma. Po czym okazalo sie ze popatrzylam na inna grupe i mialysmy na 16.30 xP Wkoncu jakims cudem wyladowalysmy na celebracji w kosciele, tyle dobrze ze siedzialysmy z Maćkiem to przynajmniej nie bylo nudno XP Spowrotem wrocilysmy okrezna droga do Weru z Niechciałem, Kasią i Emilą xP Dzisiaj pisalam sprawdzian z wosu, i szczerze boje sie co dostane, wydaje mi sie ze 3 bedzie na 100% , to tylko wydaje.. Mielismy tez sprawdzian z techniki, tylko sie odezwalam i gosciu od razu mnie przesadził -.- na polskim chłopcy poszli nosic lawki, ale jakos tak wyszlo ze zamiast do nas to nosili do innych klas, to dziewczyny tańczyły zumbe :D Wrociłam do domu, rozpakowalam i babcia zadzwonila ze mamy przyjsc na racuchy xd Założyłam sobie jeszcze jednego tumblr'a, tylko na tego bede dodawala "inspiracje" ^^ ( podlinkuje na końcu posta ) Wieczorem wzielam sie troszke za robienie zdjec, znalazlam sobie fajne tlo i jestem z nich zadowolona :D Jutro jak bedzie fajna pogoda to moze porobie tez jakies foty na dworze ^^




TUMBLR : KISZONYPIERNIK / BLOONDIIXD



20 komentarzy:

  1. Czekam na zdjecia ubrań :3 Ja mam tumblr, ale go nie używam

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja nie mam tumblr, fajne zdjęcia ; ) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. również obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mam tumbrla.
    Bardzo fajny post.

    Pozdrawiam :)
    http://k-and-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam Tumblr'a ale żadko używam ;)
    Obserwujemy?
    koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się zdjęcia!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzień sądzę, że miałaś udany. xd

    Zapraszam do siebie. c:

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam spotkania z bierzmowania w czwartki ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny tumblr <3
    ja też mam :D http://youwillalwaysinmymind.tumblr.com/
    obserwujemy?
    weloveemily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie miałam tumblr.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny :D

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. nie mam ;c

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa ciuszków :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog ;p
    Już dawno obserwuje
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się Twój wygląd bloga :)
    Obserwuję :*
    http://smille122.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy bloog :)
    Również obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mam tumblra, założyłam kiedyś, ale nie kminiłam za bardzo i usunęłam, nie potrzebny mi ;)
    Świetny Smerf ♥

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.