piątek, 22 listopada 2013

mini zakupy

Siemka, ten tydzien w sumie nie byl taki zly ja myslalam ze bedzie ^^ 2 cz. slowek z anglika zaliczylam w 100% , a nastepna przelozylismy na za tydzien ;D Sprawdzian z chemii poszedł tak sobie, chciałabym chodziarz 3. Dostałam tez 2 z edb, nic dziwnego skoro po calosci olewam ten przedmiot xP A dzisiaj po długich staraniach udało mi sie zdobyc 5 z techniki :D Byłam na zakupach i mam 2 nowe pary legginsow i komin ( nie chce mi sie robic temu zdjec ) ^^ wczoraj na polskim pisalismy opowiadanie z 'Dziecko Noego' , mielismy dopisac po swojemu co on robil od nastolatka do dorosłego xP Dzisiaj po sq ogladalam chwile tv, rozmowy w toku i Dżeremi, beka xd Ogarnelam akwarium, ale dalej nie umiem pozbyc sie z niego glonow. Zaraz biore sie za dalsze sprzatanie. A jutro zapowiada sie nocka z Werczi i Jago, takie tam wcześniejsze Andrzejki xP

troche zdjęć Kluczborka z fotografi :P











10 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia *.*
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję ocen i zaliczeń :)
    w blogowaniu nie ma 'nie chce mi sie robić zdjęć" ja odbieram to jako takie 'mam w dupie moich czytelników " ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam :D tylko to jest bardziej blog dla mnie, a czytelnicy to taki mój 'dodatek' :3

      Usuń
    2. Też tak trochę się poczułam jak Dominika ;x
      Śliczne zdjęcia :)
      Ja nawet lubię EDB

      Usuń
  3. Fajne zdjęcia :) Gratuluję 5 ^^ Pozdrawiam
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oceny wyglądają podobnie jak u mnie. xD
    Piękne zdjęcia. *^*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyszły zdjęcia *-* Gratuluję zdania słówek :D

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/11/christmas-inspirations.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia ;)

    http://martysia-martysiapysiakurpiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.