piątek, 15 listopada 2013

mam płaszczyk ! :D

siemson, ostatni dni mijaja dosc szybko, ale mam dosc wstawania , jak na dworzej jest ciemno. Matme poprawiłam na 3, ze sprawdzianu z biologi mam 4 o.O :D co dziwniejsze 4 dziewczyny mialy takie same odpowiedzi i kazda ma inna ocene xD Zumbe teraz prowadzi Ola, fajnie sie rusza ale wydaje sie przy tym taka nawiedzona i z Weru mamy caly czas wrazenie ze sie z nas smieje, a sie poprostu dobrze bawi i usmiecha xd . Wczoraj Agata zrobila nam troche wycisk na tej zumbie, jak przyszlam do domu nie miałam na nic siły ;D Bylam sobie w lumpie mam 3 sweterki i 2 koszulki. Kupilam tez plaszczyk, tylko trzeba troche poprzesowac guziki, bo mi sie do niego cycki nie mieszczą xd Butow dalej nie znalazlam, szukalam tez na targu stanikow sportowych, ale tam nie ma takich co chce. Zauważyłam ze zaczynam tu pisac tylko w weekendy, w sumie to troche lipnie, bo mial byc to wkoncu po czesci moj pamietnik, ale tak jakos wychodzi.
Jutro musze sie wziasc za sprzatanie i nauke, wieczorem ide na urodziny do Damiana i Arka, a jak wroce to ide z bratem do dziadków, bo oni wyjezdzają i zostajemy spac u nich w domu xD





9 komentarzy:

  1. fajnie że wreszcie znalazłaś płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie, że udało Ci się kupić coś fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo na zumbe bym poszła:) udanego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też ostatnio w lumpie fajne bluzki znalazłam :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja sąsiadka chodzi na Zumbe ;D

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  6. pokazuj płaszyk! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super że coś dla siebie znalazłaś:D

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/11/unconditionally.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś chodziłam na Zumbe , ale teraz bym nie miała na to wgl czasu ;/ Czekam na zdjęcia płaszczyku ;3 Gratuluję 4 z biologii i 3 z matematyki
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.