poniedziałek, 18 listopada 2013

lektura /sprawdzian z histy

No hej, w sobote i niedziele bylam na urodzinach u Damiana i Arka, w sumie to spoko bo przynajmniej sie nie nudzilam, ale mialam sie uczyc , a zrobilam tylko notatki.
Dzisiaj na religi dostałam przypadkiem od Olcika łokciem w czoło i do teraz mnie boli i mam malą gule, miałam problem zmyc prze to makjaz xD Na matmie byla kartkowka, nie poszla mi za dobrze, myslalam ze to bedzie latwiejsze. Babka z biologi mnie pochwalila bo dostalam 4 ze sprawdzianu i chyba przaz to zaczela mnie lubic, bo mnie nie olewa jak cos do niej mowie i wypuscila mnie do toalety xP na historii gosciu podal nam do konca zagadnienia na jutrzejszy sprawdzian, w sumie nie ma tego az tak duzo, a przynajmniej nie jest to taki trudne jak mi sie wydawalo, ale 1 dzien to za malo, za pozno sie za to wzielam. Korki jakos przelecialy, zaczynam juz ogarniac i rozrozniac 4 czasy, bo od zawsze mam z tym problem xD Zaraz ide jeszcze kilka razy przejzec ta historie i musze tez czytac lektore, to chyba pierwsza jaką chce przeczytac z wlasnej woli xP

Ten tydzien nie zapowiada sie dobrze, sprawdzian z chemi, histy, 2 kartkowki z anglika, babka z niemca pewnie za niedlugo tez mnie zapyta bo nie mam jeszcze oceny z ustnej, jakos dam rade, pozniej juz chyba bedzie wiecej luzu, oby !

Ostatnio też dość czesto jestem na instagramie, jakos jara mnie to jak mam duzo lajkow ^^
( http://instagram.com/bloondiixd )



5 komentarzy:

  1. Ja już na szczęście lekturę przeczytam szybciej i mam spokój ^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym roku nie mam lektur ^^
    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w szkole też mnóstwo sprawdzianów itp........ masakra. :/

    obserwuję i zapraszam http://nattfashion-x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie tak samo ten tydzień ładnie się nie zapowiadał :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mi na ten rok zostały jeszcze dwie lektury do przeczytania :D

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.