niedziela, 24 listopada 2013

dobry weekend.

Siemka, ten weekend zaliczam do udanych, w sobote wieczorem poszlam do Werczi, była też Jago, grałyśmy w jenga i eurobiznes ( nw jak to sie tam pisze xd). Koło 22 poszłyśmy do sklepu po cos do jedzenia, po drodze zaliczylysmy jeszcze jordanek, sklep byl zamkniety to musialysmy sie cofnąć i kupilysmy w zabce ciastka. Wiekszosc wieczoru spedzilysmy na videoczacie, mamy 2 nowych kolegów xP trafilysmy na nich chyba z 4 razy, az wkoncu podali nam skype :D
Dzisiaj wstalysmy o 12, sniadanie i przez 4 godziny gralysmy w ten eurobiznes xD Werczi sprzedała skrable i ksiazke, i to jest w sumie bardzo dobry pomysl na pozbycie sie gier, ksiazek dla dzieci, puzzli, lalek itp. ze strychu, tym bardziej ze za niedługo święta i ludzie tego szukają :D Bede musiala na ten temat jeszcze pogadac z mama. Po 17 wrocilam do domu, czeka mnie jeszcze troche nauki, bo we wtorek mam kartkowke z niemca.
Razem z Rolo i Adą już mamy plan jak spotkać się na ferie, pojedziemy z rodzicami na narty w to samo miejsce, i jak bedziemy wracac to ja pojade do Lubina razem z nimi i tam zostane na pare dni, tylko pozniej rodzice by musieli po mnie przyjechac, gdzie z tym moze byc troche problem, bo im sie nie chce xd zostaje mi jeszcze powrot autobusem, ale ja i autobus <lol2>, przy moim szczesciu to wyladuje gdzies nad morzem xp


sorka za jakość, ale zdjecia byly zgrywane z INSTAGRAMA ;P
jak chcecie są tam też filmiki z wczoraj :D

5 komentarzy:

  1. Fajnie spędziłaś weekend ;]

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie : http://martysia-martysiapysiakurpiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie spędzony weekend ;) Aż sama mam ochotę pograć :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: http://spiked-soul.blogspot.com/ i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  3. O no to fajnie spędziłyście weekend ;>
    Oj tak sprzedanie to najlepszy sposób pozbycia się tego wszystkiego choć nieraz coś trzeba pozostawić na pamiątkę ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie spędziłaś weekend :) Też bym zagrała :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. o no to super weekend :D
    http://dominiicaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.