wtorek, 5 listopada 2013

blablabla... .

Siemka, dzisiaj chyba zawalilam sprawdzian z matmy, niby na lekcjach sobie z tym radzilam , ale to bylo jakies 2 tygodnie temu. Na angielskim kartkowka, mam 14/15 pkt. szkoda tylko ze ocene bede miala łaczna z 3 kartkowek, a to dopiero pierwsza. Wieczorem standardowo ( od kilku dni xd) bylysmy na siłowni, poszlysmy na zumbe gold i jest nudna , to znaczy troche za wolna xP przetanczylysmy z 2 uklady i poszlysmy na silke, przez jakies 30 min pojezdzilam sobie na rowerku.
Bd musiala wyciagnac mame na miasto potrzebuje legginsów, plaskich butow na zime/jesien i rozejrzałabym sie tez za jakas kurtka, i w sumie to przydaloby sie znowu pojsc do rossmana.
  
Ostatnio jakoś coraz rzadziej tu pisze, albo mi sie nie chce, a jak juz mi sie zachce to akurat wtedy kiedy powinnam sie uczyc.


9 komentarzy:

  1. Ciekawe zdjęcie. Ja też nie mam ostatnio czasu na blog.
    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zbyt dużo nauki... u mnie też :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh, ja nie lubię siłowni, nie wiem dlaczego ;p
    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. Musi być dobrze z tą matematyką! A jak będzie źle to z pewnością to poprawisz;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zawaliłaś na pewno :) A jak tak to poprawisz i już ;)
    A ja bym chętnie się wybrała na siłownię :3
    Jest mało czasu na to wszystko :c Ładne zdjęcie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie dobrze z matmą!
    U mnie też dużo nauki :(
    http://k-and-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mam dużo nauki :) A z matematyką na pewno będzie dobrze!
    obserwujemy tu i na bloglovin?

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przejmuj się! Ja z matmy zawsze miałam 4,5 a teraz lecę na samych 2. Także... :D

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie również dużo nauki ;c
    z matematyką na pewno będzie dobrze !
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.