czwartek, 7 listopada 2013

2 lekcje.

Siemka ^^ wczoraj ze sprawdziany z maty dostałam 2 xD po sq bylam z Zieloną w zoologicznym i rossmannie, kupiłam sobie fluid i tusz. W domu farbowalam odrosty i wyszly troche ciemniejsze niz włosy. Przy splukiwaniu chyba zatarlam sobie oko i caly czas mnie szczypie. Wieczorem bylam na siłowni i na zumbie.
Dzisiaj pierwsza gegra, nie chcialo mi sie pisac to zrobiłam zdjecie zeszytu Sabiny. Na edb wszystkie dziewczyny mialy spotkanie na auli, a pozniej sie zwolnilam do domu bo 'bolała mnie głowa' xD w domu spalam do 14, potem zrobilam sobie okład  na oczy z herbaty, i miałam zacząć sprzatac ale wyszlo tak ze tylko ogarnelam ciuchy z i ksiazki z biurka xP




 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 


19 komentarzy:

  1. Donatan:) heheh nice:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja piszę sprawdzian w czwartek z potęg i pierwiastków i też dostanę chyba 2 :(
    http://k-and-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dziś pisałam kartkówkę z matematyki inie wiem jak wyszła ;/
    Ja byłam ogółem też na 2 lekcjach bo tak to prowadziłam apel ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Donatan <3 Super jest ta piosenka :D Od wczoraj jej słucham :D

      Usuń
  4. Jestem na mat fizie w liceum i u Nas jak ktoś dostanie 2 to strasznie się cieszy xd
    A Donatan nakręca :D właściwie to bardziej ta dziewczyna jak On ale co tam.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki śliczny nagłówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio zaniedbałam ćwiczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie ćwiczę, ale chyba zacznę ;c
    uwielbiam tą piosenkę :)
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna notka :) buziaczki ii powodzenia w dalszym blogowaniu :*

    + zapraszam do siebie :) http://monmondeefou.blogspot.com/

    Udanego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  9. spoko blog ;3 co powiesz na wzajemną obserwacje ? jesli tak, czekam ! :)http://gusus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. nienawidze takich zabieganych dni :)
    Też planuje zacząć ćwiczyć, ale jeszcze się zastanowie nad tym:P

    life-with-ala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę z tą piosenką wlazła mi do głowy jakieś dwa dni temu nie może wyjść:D Super post~

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/11/clarity.html

    pomożesz i klikniesz w link SHEINSIDE u mnie?

    OdpowiedzUsuń
  12. okropne są takie dni, ja mam je prawie codziennie. Szkoła, na każdej lekcji jakaś karttkoka czy pytanie, sprawdzian, później trening i do domu o 19. ehh.
    obserwuję, zapraszam do siebie : veroniquepage.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie w szkole straszna jazda! U Was tak łatwo zwalniają? :( Haha, bardzo fajny, pozytywny blog!
    I śliczne zdjecia:) Obserwuję i jeżeli masz ochotę to wbijaj do mnie! :*


    asialke.blogspot.com











    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no raczej nie ma z tym problemów ^^ ale ja po prostu wyszłam ze szkoły i na wychowawczą przyniosę usprawiedliwienie ;D

      Usuń
  14. uwielbiam tą piosenkę;3

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam do mnie na konkurs! Do wygrania 100$ na zakup ubrań i dodatków ze strony sheinside.com. Tutaj link: http://sandrainvogue.blogspot.com/2013/11/giveaway-darmowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta piosenka mnie dobija ; DD

    Ładny blog, miło się go przegląda :)

    www.panitruskaffeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Okej,ja już Cię zaobserwowałam i liczę na rewanż :)
    http://mylifesanders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.