piątek, 29 listopada 2013

nowy tumbrl

Siemka, tydzień zleciał szybko, zresztą jak wiekszosc. Wpadlo mi tez troche ocen z ktorych srednio jestem zadowolona. Bylam w lumpie, kupilam kilka ladnych rzeczy, teraz sa w praniu, ale ja juz beda wyprasowane, postaram sie tu je pokazac ^^ Wczoraj mialam sobie spotkanie do bierzmowania i spoczko tato zawiazl mnie o 17 do Weru, wyszlysmy spotkac sie jeszcze z Jago, bo spotkanie niby bylo na 18.40, poszlysmy sobie pod dom katechetyczny i czekamy z 10 minut i nikogo nie ma. Po czym okazalo sie ze popatrzylam na inna grupe i mialysmy na 16.30 xP Wkoncu jakims cudem wyladowalysmy na celebracji w kosciele, tyle dobrze ze siedzialysmy z Maćkiem to przynajmniej nie bylo nudno XP Spowrotem wrocilysmy okrezna droga do Weru z Niechciałem, Kasią i Emilą xP Dzisiaj pisalam sprawdzian z wosu, i szczerze boje sie co dostane, wydaje mi sie ze 3 bedzie na 100% , to tylko wydaje.. Mielismy tez sprawdzian z techniki, tylko sie odezwalam i gosciu od razu mnie przesadził -.- na polskim chłopcy poszli nosic lawki, ale jakos tak wyszlo ze zamiast do nas to nosili do innych klas, to dziewczyny tańczyły zumbe :D Wrociłam do domu, rozpakowalam i babcia zadzwonila ze mamy przyjsc na racuchy xd Założyłam sobie jeszcze jednego tumblr'a, tylko na tego bede dodawala "inspiracje" ^^ ( podlinkuje na końcu posta ) Wieczorem wzielam sie troszke za robienie zdjec, znalazlam sobie fajne tlo i jestem z nich zadowolona :D Jutro jak bedzie fajna pogoda to moze porobie tez jakies foty na dworze ^^




TUMBLR : KISZONYPIERNIK / BLOONDIIXD



niedziela, 24 listopada 2013

dobry weekend.

Siemka, ten weekend zaliczam do udanych, w sobote wieczorem poszlam do Werczi, była też Jago, grałyśmy w jenga i eurobiznes ( nw jak to sie tam pisze xd). Koło 22 poszłyśmy do sklepu po cos do jedzenia, po drodze zaliczylysmy jeszcze jordanek, sklep byl zamkniety to musialysmy sie cofnąć i kupilysmy w zabce ciastka. Wiekszosc wieczoru spedzilysmy na videoczacie, mamy 2 nowych kolegów xP trafilysmy na nich chyba z 4 razy, az wkoncu podali nam skype :D
Dzisiaj wstalysmy o 12, sniadanie i przez 4 godziny gralysmy w ten eurobiznes xD Werczi sprzedała skrable i ksiazke, i to jest w sumie bardzo dobry pomysl na pozbycie sie gier, ksiazek dla dzieci, puzzli, lalek itp. ze strychu, tym bardziej ze za niedługo święta i ludzie tego szukają :D Bede musiala na ten temat jeszcze pogadac z mama. Po 17 wrocilam do domu, czeka mnie jeszcze troche nauki, bo we wtorek mam kartkowke z niemca.
Razem z Rolo i Adą już mamy plan jak spotkać się na ferie, pojedziemy z rodzicami na narty w to samo miejsce, i jak bedziemy wracac to ja pojade do Lubina razem z nimi i tam zostane na pare dni, tylko pozniej rodzice by musieli po mnie przyjechac, gdzie z tym moze byc troche problem, bo im sie nie chce xd zostaje mi jeszcze powrot autobusem, ale ja i autobus <lol2>, przy moim szczesciu to wyladuje gdzies nad morzem xp


sorka za jakość, ale zdjecia byly zgrywane z INSTAGRAMA ;P
jak chcecie są tam też filmiki z wczoraj :D

piątek, 22 listopada 2013

mini zakupy

Siemka, ten tydzien w sumie nie byl taki zly ja myslalam ze bedzie ^^ 2 cz. slowek z anglika zaliczylam w 100% , a nastepna przelozylismy na za tydzien ;D Sprawdzian z chemii poszedł tak sobie, chciałabym chodziarz 3. Dostałam tez 2 z edb, nic dziwnego skoro po calosci olewam ten przedmiot xP A dzisiaj po długich staraniach udało mi sie zdobyc 5 z techniki :D Byłam na zakupach i mam 2 nowe pary legginsow i komin ( nie chce mi sie robic temu zdjec ) ^^ wczoraj na polskim pisalismy opowiadanie z 'Dziecko Noego' , mielismy dopisac po swojemu co on robil od nastolatka do dorosłego xP Dzisiaj po sq ogladalam chwile tv, rozmowy w toku i Dżeremi, beka xd Ogarnelam akwarium, ale dalej nie umiem pozbyc sie z niego glonow. Zaraz biore sie za dalsze sprzatanie. A jutro zapowiada sie nocka z Werczi i Jago, takie tam wcześniejsze Andrzejki xP

troche zdjęć Kluczborka z fotografi :P











poniedziałek, 18 listopada 2013

lektura /sprawdzian z histy

No hej, w sobote i niedziele bylam na urodzinach u Damiana i Arka, w sumie to spoko bo przynajmniej sie nie nudzilam, ale mialam sie uczyc , a zrobilam tylko notatki.
Dzisiaj na religi dostałam przypadkiem od Olcika łokciem w czoło i do teraz mnie boli i mam malą gule, miałam problem zmyc prze to makjaz xD Na matmie byla kartkowka, nie poszla mi za dobrze, myslalam ze to bedzie latwiejsze. Babka z biologi mnie pochwalila bo dostalam 4 ze sprawdzianu i chyba przaz to zaczela mnie lubic, bo mnie nie olewa jak cos do niej mowie i wypuscila mnie do toalety xP na historii gosciu podal nam do konca zagadnienia na jutrzejszy sprawdzian, w sumie nie ma tego az tak duzo, a przynajmniej nie jest to taki trudne jak mi sie wydawalo, ale 1 dzien to za malo, za pozno sie za to wzielam. Korki jakos przelecialy, zaczynam juz ogarniac i rozrozniac 4 czasy, bo od zawsze mam z tym problem xD Zaraz ide jeszcze kilka razy przejzec ta historie i musze tez czytac lektore, to chyba pierwsza jaką chce przeczytac z wlasnej woli xP

Ten tydzien nie zapowiada sie dobrze, sprawdzian z chemi, histy, 2 kartkowki z anglika, babka z niemca pewnie za niedlugo tez mnie zapyta bo nie mam jeszcze oceny z ustnej, jakos dam rade, pozniej juz chyba bedzie wiecej luzu, oby !

Ostatnio też dość czesto jestem na instagramie, jakos jara mnie to jak mam duzo lajkow ^^
( http://instagram.com/bloondiixd )



piątek, 15 listopada 2013

mam płaszczyk ! :D

siemson, ostatni dni mijaja dosc szybko, ale mam dosc wstawania , jak na dworzej jest ciemno. Matme poprawiłam na 3, ze sprawdzianu z biologi mam 4 o.O :D co dziwniejsze 4 dziewczyny mialy takie same odpowiedzi i kazda ma inna ocene xD Zumbe teraz prowadzi Ola, fajnie sie rusza ale wydaje sie przy tym taka nawiedzona i z Weru mamy caly czas wrazenie ze sie z nas smieje, a sie poprostu dobrze bawi i usmiecha xd . Wczoraj Agata zrobila nam troche wycisk na tej zumbie, jak przyszlam do domu nie miałam na nic siły ;D Bylam sobie w lumpie mam 3 sweterki i 2 koszulki. Kupilam tez plaszczyk, tylko trzeba troche poprzesowac guziki, bo mi sie do niego cycki nie mieszczą xd Butow dalej nie znalazlam, szukalam tez na targu stanikow sportowych, ale tam nie ma takich co chce. Zauważyłam ze zaczynam tu pisac tylko w weekendy, w sumie to troche lipnie, bo mial byc to wkoncu po czesci moj pamietnik, ale tak jakos wychodzi.
Jutro musze sie wziasc za sprzatanie i nauke, wieczorem ide na urodziny do Damiana i Arka, a jak wroce to ide z bratem do dziadków, bo oni wyjezdzają i zostajemy spac u nich w domu xD





poniedziałek, 11 listopada 2013

tarararara.

Siemson, w piątek bylismy na wycieczce w Opolu w teatrze, w sumie to bylo fajnie, sztuka ok, nie byla przynajmniej nudna jak to zwykle bywa, jednemu typowi caly czas bylo widac rowa xd W sobote wzielam sie za sprzatanie, powybieralam z pudelka z muszelkami małe muszle i w wolnym czasie i oczywiscie jak bedzie mi sie chcialo mam zamiar zrobic sobie z tego dekoracje xp W niedziele bylam z rodzicami na cmentarzu, bo w tamtym tygodniu ich nie bylo, pozniej kosciol i pojechalismy do Jyska, rodzice kupili szafe, a ja w tym czasie poszlam sie rozejrzec za jakimis glosnikami do komputera z basem. Ogolnie to chce glosniki na mikolaja, ale chyba bardziej sie oplaca zamowic przez allegro, bo tam taniej :P Wieczorem byłam u Arka i Natali, jak wrocilam to ogladalam z tata Ekipe z Warszawy xD Cały czas marudzil ze tam nic nie robia tylko przeklinaja i probowal mnie wygonic do spania xd Dzisiaj to w sumie nie zrobilam nic konkretnego poza posprzataniem jednej szafki z ciuchami, bo nie wiedzialam juz gdzie co mam.

Ogolnie to zastanawiam sie nad wywołaniem i ponownym przyklejeniem zdjec na sciane. tylko najpierw trzeba sprawdzic gdzies pod biurkiem czy masa mocujaca nie bedzie zostawiac sladow, bo na tej farbie ponoć nie powinna.







czwartek, 7 listopada 2013

2 lekcje.

Siemka ^^ wczoraj ze sprawdziany z maty dostałam 2 xD po sq bylam z Zieloną w zoologicznym i rossmannie, kupiłam sobie fluid i tusz. W domu farbowalam odrosty i wyszly troche ciemniejsze niz włosy. Przy splukiwaniu chyba zatarlam sobie oko i caly czas mnie szczypie. Wieczorem bylam na siłowni i na zumbie.
Dzisiaj pierwsza gegra, nie chcialo mi sie pisac to zrobiłam zdjecie zeszytu Sabiny. Na edb wszystkie dziewczyny mialy spotkanie na auli, a pozniej sie zwolnilam do domu bo 'bolała mnie głowa' xD w domu spalam do 14, potem zrobilam sobie okład  na oczy z herbaty, i miałam zacząć sprzatac ale wyszlo tak ze tylko ogarnelam ciuchy z i ksiazki z biurka xP




 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 


wtorek, 5 listopada 2013

blablabla... .

Siemka, dzisiaj chyba zawalilam sprawdzian z matmy, niby na lekcjach sobie z tym radzilam , ale to bylo jakies 2 tygodnie temu. Na angielskim kartkowka, mam 14/15 pkt. szkoda tylko ze ocene bede miala łaczna z 3 kartkowek, a to dopiero pierwsza. Wieczorem standardowo ( od kilku dni xd) bylysmy na siłowni, poszlysmy na zumbe gold i jest nudna , to znaczy troche za wolna xP przetanczylysmy z 2 uklady i poszlysmy na silke, przez jakies 30 min pojezdzilam sobie na rowerku.
Bd musiala wyciagnac mame na miasto potrzebuje legginsów, plaskich butow na zime/jesien i rozejrzałabym sie tez za jakas kurtka, i w sumie to przydaloby sie znowu pojsc do rossmana.
  
Ostatnio jakoś coraz rzadziej tu pisze, albo mi sie nie chce, a jak juz mi sie zachce to akurat wtedy kiedy powinnam sie uczyc.