wtorek, 1 października 2013

zakupy.

siemka, sobota/niedziela minela swietnie w towarzystwie Weru i Jago, bylo zajebiscie i chyba wiecej mowic nie trzeba :P dzisiaj 2 wf, dostalysmy po 5 bo umiemy układ :D Byla kartkowka z anglika , dostałam 4- :P Po sq poszlam z mama na zakupy, kupilam spodnie, sweterek, chustke, torebke, gumki do wlosow, stanik i lakier do paznokci. Ale nie umiem w Klb znalesc butow, ktore by mi sie podobaly. Wrocilam do domu po 17, rozpakowalam sie i zaraz ide sie myc, bo chce poogladac jakis film.
Jutro mam na 10.35 i koncze o 12.15 , fajnie bo mam 2 lekcje , ale mam tez sprawdzian z matmy i polski na ktorym duuzo sie pisze. Moze po poludniu ogarne troche na strychu, jest tam mase rzeczy ktore nie nadaja sie do uzytku, ale nie chcialam tego wyrzucać to wyniosłam na góre xp






18 komentarzy:

  1. U mnie też na strychu jest pełno takich rzeczy :)
    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne rzeczy ^^ Na 10 :35 hmm pozazdrościć :) Pozdrawiam
    http://pusta-szklanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. same fajne rzeczy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam lakier z tej serii : fuksja i kobalt - genialne są ;]
    http://liday21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie rzeczy bardzo mi się podobają, a w szczególności te bordowe spodnie :D
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. lakier ma bardzo ładny kolor!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne:)

    http://itsdosiababy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko mi się podoba;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. hoho, szaleństwo :D wszystko śliczne :3

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne zakupy :) świetna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Udane zakupy !
    http://my-colorful-live.blogspot.com/
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne rzeczy! :)

    http://mojkwiatzycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. sweterek śliczny! też mam te gumki do włosów z Rossmana i je uwielbiam bo nie rwą się po jednym użyciu jak to zwykle bywa z innymi i nie maja tych metalowych złączeń! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne rzeczy , szczególnie pierwsza bluza <3

    zapraszam do mnie na nowy post :*

    vejra.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  15. Bluza spodnie i szalik super! ;) Akurat na jesień ;)
    obserwuję ;) - k a l a †

    OdpowiedzUsuń
  16. na prawde fajny sweterek ;) uwielbiam :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. spodnie są super ! uwielbiam ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny ten sweterek ♥

    nikuspisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.