wtorek, 29 października 2013

Tsunami ♥

Hejka, wczoraj mama byla na wywiadowce i gosciu zatrzymał ją już jak wychodzila i do niej ze jest u mnie widoczna poprawa w ocenach :D ciekawe na jak długo. Dzisiaj pierwsze 2 wf, najpierw zumba , tańczyły 3 klasy i w sumie to dziwnie tak, bo zawsze tańczy tylko nasza xD na 2 gralismy w 2 ognie. Matma minela dosc szybko, ogarniam to jak mam zrobiony pierwszy przykład xP Na angielskim pisalam sprawdzian i mam 4 :D Na historii dowiedzielismy sie ze 8 listopada najprawdopodobniej jedziemy do teatru, spoko bo nie bd lekcji, a ja piątkow nie lubie :D Niemiecki minal tez dosc szybko, balam sie troche ze zapyta mnie z czytania tekstu, ale naszczescie nie pytala :D  Miałam isc po sq do rossmana, ale padalo to wrocilam od razu do domu. w sumie to ja ostatnio jestem tam conajmniej raz w tygodniu xD Przepislalam sobie slowka z nimca, jutro bd musiala sie ich nauczyc. W sumie to nie mam nic wiecej do napisania, ide obejrzeć jakiś film.


A tu macie takich słodkich nas. Tak to potrafi zanudzać tylko przewodniczka xD





                                                                    uwielbiam *.*

5 komentarzy:

  1. Haha, wszyscy śpią xdd Uwielbiam grac w 2 ognie ^^

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcie ! ;)

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia. Ja też niedługo jadę do teatru :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zumba na wf też chcę *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. też chcę zumbe na wfie ;/
    hahaha wszyscy śpią :D
    mar-tysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.