wtorek, 15 października 2013

spać.

Hejka ^^ Dzisiaj pierwsze 2 wf, ktore przesiedzielismy na Osirze, mielismy isc na drugiej godzinie na spektakl, ale cos sie im grafik zmienił. Wiec na matmie siedzielismy na auli, ogladajac 'Pan Tadeusz' , gral go jeden aktor. Całość byla mega nudna, ale oczywiscie musialo nam cos odwalic i bawilysmy sie skrzypiącymi krzesłami xP Druga grupa ma straszną babke z anglika, 2 godziny z nia to stanowczo za duzo, ona caly czas marudzi 'macie testy' , na poczatku myslalam ze tamta grupa troche przesadza, jednak sie myliłam. Hista i niemiec szybko minely, wrocilam do domu , standardowo obejrzałam Trudne Sprawy, i chcialam sie polozyc na chwile, a wyszlo na to ze obudzilam sie po 18, i co dziwniejsze dalej jestem zmeczona.
Już za 9 dni, jedziemy do Berlina i do Tropical Island, powoli zaczne robic liste rzeczy ktore chce ze soba zabrac. Zostalo jeszcze w sumie duzo czasu, ale wole miec to wczesniej ogarniete, zeby nie bylo ze chce w czyms jechac, a to akuraj jest w praniu xP






9 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia. Ja też zawsze robię listę rzeczy, które chce zabarać ze sobą :D
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za każdym razem jestem pod wrażeniem Twoich zdjęć, piękne są!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że ominęła Cię matma :D

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia:)
    Ja w listopadzie jadę na tą samą wycieczkę co ty :)
    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. też chcę do tropikal :( supio fotki, aleksandra rakoczy photography

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia ! ;)

    Pozdrawiam serdecznie ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia <3 Zazdroszczę wycieczki do Tropical ;)

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. robisz obłędne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.