czwartek, 31 października 2013

karnecik.

Hejka, od wczoraj chodzimy sobie z dziewczynami do energy-fitu na zumbe ^^ Jest tam świetnie.
Dzisiaj dostałam 5 z edb :D miałam kartkowke z nimca i mysle ze udalo mi sie ja napisac na 3 ^^ Polski mielismy na auli, bo w klasie przykrecali rolety. I w sumie to siadlysmy sobie tak ze bylysmy odwrocone tylem i babka nie darla sie na nas za telefony na ławce :P Mieliśmy też dzisiaj skrócone lekcje, wiec w domu bylam po 12 :D Pogadalam chwile z rodzicami, po czym pojechali do Słowacji. Poogladalam tv, i wzielam sie za sprzatanie pokoju. Przed 18 wyszlam z domu, spotkalam sie z Weru i poszłyśmy na zumbe, wykupilam sobie karnet na wszystko bez ograniczen. Tym razem bylo mniej osob, spotykamy tam nasza wf-istke xP Nie musialam wracac na nogach, bo przyjechal po mnie Michał. Mowil ze w domu byli u nas po cukierki na halloween, ale jak otworzy drzwi to pies sie na nich żucil to sb poszli, ale wrocili i mamy na drzwiach troche mąki albo cukru pudru, nw co to dokladnie jest, ale nie zamierzam tego sprzatac :P

Zostawiam wam pare zdjec z fotografi, jakos czarno-biale bardziej mi sie podobaja.








24 komentarze:

  1. Mi też bardziej podobają się czarno-białe zdjęcia :D

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja 4 dostałam z edb za sprawdzian :D Uuu zumba <3
    Śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) Obserwujemy ? Ja już ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ulala, zumba! Sama chetnie bym sie poruszala : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję 5 :) Świetne zdjęcia :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym iść na zumbe, ale w mojej okolicy raczej nie ma ;c
    śliczne te zdjęcia ;3
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja z edb nie mam jeszcze ocen ;d gratuluję piąteczki ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia ;) ja tez chodzę na zumbe ^__^
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam czarno-białe zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że chodzisz na zumbę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna notka :) zumba jest ponoć świetna
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Zumba <3
    Czarno - białe zdjęcia są zawsze bardzo ładne mnie osobiście też się podobają.
    Również obserwuję :) http://k-and-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana uwielbiam tutaj zaglądać :) Piękna blogerka, genialny blog, wszystko pasuje :) Czekam na więcej buźka :*

    http://monmondeefou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie zdjęcia!
    Super blog!
    Zapraszam do mnie!

    Crazlylola700.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne zdjęcia :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne zdjęcia Super post!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/11/power.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam do odwiedzania nowego bloga po remoncie ---> www.dotyk-piekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam takie zdjęcia :)
    ) Byłabyś zainteresowana wspólną obserwacją? Pozdrawiam Ilona ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładne zdjęcia! :)
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z mąką to nie jest jeszcze źle, u nas jajkami dzieci rzucają -.-

    OdpowiedzUsuń
  20. cudne zdjecia :D
    gratuluje dobrej oceny :DD

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ooo zumba i jak Ci się podoba? słyszałam same pozytywne opinie, mam ochotę się zapisać :) Obserwuję!
    Zapraszam do mnie http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak żadna babcia się na cb nie pcha, to jest świetnie xP

      Usuń
  22. Uwielbiam takie zdjęcia. Mają niezwykły klimat:)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    renessmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.