niedziela, 20 października 2013

brak czasu

siemka, w sobote bylam sobie w lumie i w galerii, mam bluzke, spodnie, kolczyki, torbe na aparat i lakier. Butow nie znalazlam, chyba wroce po te co mi sie nawet podobały na targ. Po poludniu wyszlam z Weru, spotkalysmy tez chlopakow, do domu wrocilam po 19, malowalam paznokcie i lakier ma sliczny kolor ale jakosc jest do dupy, jest tak rzadki ze mialam z niego cale palce.
Dzisiaj rano kosciol, pozniej na chwile do babci i do wieczora siedzielismy w restauracji, bo babcia z dziadkiem mieli 45 rocznice slubu. Nie lubie takich imprez, bo zawsze jest nudno, dobrze ze wzielam aparat to przynajmniej mam troche zdjec.
Zaczelam robic notatki z niemca i histori, nie wiem jak ja przezyje ten wtorek.. Bede błagać mame zeby odwolala mi jutro korki, bo kartkowka z anglika, pytanie z niemca i sprawdzian z histori to zdecydowanie za duzo , tym bardziej jak wczesniej nie zrobiłam nic.
Ogolnie to coraz rzadziej tu zagladam, albo mi sie nie chce, a jak juz mam chęci to zawsze jest cos innego do zrobienia. Mam już dość szkoły, chce ferie, święta, wolnego !






10 komentarzy:

  1. Sliczne :3 ! Przynajmniej nie musisz pisac chemii, grr :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne :3 ! Przynajmniej nie musisz pisac chemii, grr :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia!

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie motylka <3 Świetnie ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie w Polsce był zakaz malowania paznokci :o

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam tyle samo nauki co Ty , ledwo wyrabiam :) Piękne zdjęcia :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi też chce się juz ferii i świąt :(
    świetne zdjęcia! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też ledwo wyrabiam z nauką :C
    W tym tygodniu 3 sprawdziany , masakra :C
    Śliczne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.