piątek, 4 października 2013

.

Siemka, ze sprawdzianu z matmy dostałam 4 ! ^^ wczoraj wysprzatalam cale pietro i klatke schodowa, zostalo mi tylko pomyc podlogi , ale tym zajme sie w sobote.
Dzisiaj sq jakos przezylam , na chemi bylam przy tablicy i cud bo umialam ! Na technice pismo techniczne , jak ja tego nie lubie.. ale w sumie szybko mi to idzie, bo na cala klase skonczylam to tylko ja i Weru. Fizyka jak zwykle, kupa śmiechu i nic nie rozumiem, od poczatku gimnazjum nie umiem nawet podstawowych wzorow na droge , czas itd xp Po sq bylam w ksiegarni po raz 8974265 i dalej nie mam cwiczen z biologi, cayl czas mowia ze bedzie za 2-3 dni , przychodze i co ? i nie ma bo po co.. Na obiad mialam pierogi, to chyba najlepsze co moze byc na obiad :P Bylam tez chwile na dworze porobic zdjecia , ale szybko zrezygnowalam, bo rece zatrzely mi sie trzasc z zimna xP Zaczelam robic porzadki na kompie, mam za bardzo zawalony pulpit i trzeba poogarniac to folderow. 
Jutro po poludniu wybieram sie z Weru na zumbe, jestem pewna ze na jednym razie sie to nie skonczy ^^





12 komentarzy:

  1. Jedna z nich może być Twoja :)) wystarczy wziąć udział w rozdaniu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia!


    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ale robisz śliczne zdjęcia, wstawiaj większe! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak nie zapomnę , to będą większe ;3

      Usuń
  5. ja też nie umiem nic z fizyki :D znaczy umiem, ale tylko na test/kartkówkę i szybko zapominam ;) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o super:)
    buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne zdjęcia! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia :)

    ania-aniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję ocenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne ujęcie, szczególnie to pierwsze mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.