sobota, 26 października 2013

Berlin / Tropical

siemka, w czwartek o 5 wyjechaliśmy z Kluczborka do niemiec w strone Poczdamu. W autobusie jak zwykle bylo śmiesznie. W Mc chlopacy bawili sie na zjezdzalniach, ale juz nie przewidzieli tego ze rano padal deszcz i mieli mokre tyłki xD O 13 bylismy juz w Poczdamie w Parku Filmowym, dali nam tam czas wolny, wiekszosc oczywiscie spędziliśmy na palcu zabaw ^^ , całą grupą bylismy na występie kaskaderskim. O 18 bylismy juz w wyczekiwanym Tropical Island. Zjeżdżalnie boskie, znowu mam pelno siniakow przez jezdzenie w jakies 15 osob na raz :P Marta juz na samym poczatku zgubila kluczyk, ale naszczescie znalazlysmy go w recepcji. Stawalismy na rekach w basenie, jakos na jeziorze bardziej mi to wychodzilo. Poszlismy cos zjesc, Niechciał biegał nam po dolewki 'picia', po czym okazalo sie ze jednak nie sa darmowe xP W szatni piliśmy mieszanke z coli energetykow, tabletek energetycznych i tadzia, podobno mielismy po tym nie zasypiac, ale cos nie bardzo wyszlo bo wszyscy i tak byli zmeczeni. Kilka razy tanczylismy zumbe w szatni. W lagunie jak siedzieliśmy w jacuzzi jakis gosciu zaczal do nas wymachiwac dziwnie palcami pod swoja twarzą, nastepny pedofil xD Siedzielismy tam ponad godzine, po czy zaczeli wypuszczac wode z jacuzzi, a ze nam bylo zimno zaczelismy schodzic coraz niżej razem z wodą xP  W nocy z Muzykiem i Weru poszlismy troche pozwiedzac, bawilismy sie takimi wielkimi klockami i poszlismy tez na kawe. Zwinelismy na plaze na lezaki, bo bylismy juz śpiący, ale jak zobaczylismy ile tam lazi karaluchów i że one skaczą na leżaki to zrezygnowaliśmy i poszlismy spowrotem do szatni. Wchodzimy a tam z 6 osob poprzynosilo ławki z korytarzy i wózek i śpią xP Niechciał zaczal ich smarowac pastą, myslal ze smaruje mnie, kiedy stalam kolo niego, ale wysmarowal Żuczka xP Nie wiem jakim cudem ale przez lezenie na lawkach z zamknietymi oczami i 'przebudzanie' sieco chwile w miare sie wyspalam. Koło 5 wiekszosc juz z szatni juz wstala, zaczelismy sie zbierac baaardzo powoli zeby sie ogarnąć. O 7 ludzie zaczeli sie schodzić z plazy do szatni, nauczyciele wygladali pięknie xP Klejmil cisnął po Paris :D Po 9 zebralismy sie juz do wyjazdu do Berlina, poszliśmy do jakiejś takiej kuli szklanej, ale nie pamietam jak to sie nazywalo, ale byl tam taki genialny słup z luster :D Zeszlismy z tamtad do przewodniczki i mielismy jezdzic 3 godziny autobusem i zwiedzac. ale oczywiscie wymyslili sobie ze mamy wysiadac co chwile. Za pierwszym razem wszyscy wysiedli z bulwersem, a za 2 mielismy zamknąć oczy i udawac ze spimy, ale jak ta babka zaczela gadac to CAŁY autobus zasnal XDD nauczyciele porobili nam focie i nie musielismy wychodzic :D Centrum Berlina jest genialne, tyle sklepow , tyle 'dziwnych' ludzi, szkoda tylko ze wali kanałem xP Powrot chyba po raz pierwszy byl dosc nudny, raz wiekszosc spala i nie bylo co robic, a pozniej jak my chcielismy spac to reszta sie darła. Do Kluczborka wrocilismy w sobote nad ranem. Ale mimo wszystko bylo genialnie, szkoda że już w takim składzie nigdzie nie pojedziemy..
Dzisiaj wstalam kolo 10 i siedze od rana na kompie, ogarniam zdjecia, slucham muzyki i zmulam, bo nic mi sie nie chce i wszystko mnie boli, i co najdziwniejsze mam zakwasy pod pachami xP  Zaraz ide ogarnąć jakiś film :P


































A teraz spam zdjęciami z wycieczki na fb ♥





13 komentarzy:

  1. Widać ze wyjazd sie udał ;D
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. tylko pozazdrościć takiej wycieczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia!

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne miejsce, fajna klasa :D

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  5. fajną masz klasę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taką klasę to ja bym chciała mieć xD

      Usuń
  6. widać że fajna wycieczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę spódniczki!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że świetnie się bawiliście, a to najważniejsze. ;3; Piękne focie.
    Pozdrawiam, Psyche. <3

    tt-days.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice pictures. Can we follow each other? Love
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  10. wycieczki zawsze są fajne i widać, że twoja również się udała. :)

    Świetny blog, zapraszamy do nas:
    ambitniestukniete.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.