poniedziałek, 7 października 2013

#125

Siemka, dzisiaj polew na religiach , ten ksiadz jest coraz dziwniejszy , spoko xP Na matmie wplacialm kase na Berlin. Babka z bilologi mnie denerwuje , mowilam ze oddam jej cwiczenia (bo zbierała) w przyszlym tygodni do dzisiaj mam kserowki i jeszcze nie mam kupionych cwiczen , ta do mnie ze dobrze, a dzisiaj mi nie chciala sprawdzic cwiczen i wpisala mi 1, super.. Po sq w sumie ogarnialam caly czas niemiecki, rodzice wpadli na pomysl zeby jechac sobie w gory i oczywiscie na 3-4 dni chyba za 2 tygodnie zostaje sama ze sklepem i w sumie niewiadomo czy w niedziele nie bd stałą za kasą (y) dobrze ze chodziasz brta bedzie. O 17 mialam korki, bylam tak zmeczona ze tylko ziewalam i nie ogarnialam co babka do mnie mowi. Stwierdzialam ze znowu zaczne kremowac wlosy kremem do rąk, bo ostatnio mam bardzo zniszczone wlosy a to mi pomaga ^^ zrobilam sciagi z niemca, mialam nie robic, no ale lepiej miec :P Zastanawiałam sie czy nie zalozyc sobie tumblra , żeby miec wiekszosc zdjec w 'kupie' xP






 uwielbiam ♥



"To nie jest zwykłe dziecko!" znów chciał się podnieść
Z wrażenia na jej widok opróżnił pęcherz w spodnie
Zaczął skomleć i się modlić "Mario przenajświętsza Pani"
Ona szybko mu przerwała - "Boga nie ma tutaj z nami!
Zanim zdechniesz kundlu i wyssę z ciebie duszę
Dołożę wszelkich starań, żebyś cierpiał jak najdłużej
Jestem duchem twoich ofiar, jestem piekielną karmą,
Jestem twym najgorszym wrogiem, możesz mówić na mnie Arioch" 

6 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh, nigdy nie miałam religii z ksiedzem ;p
    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia bajeczne! Na prawdę świetne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. O nieźle z tą biologią. Śliczne zdjęcia :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia!


    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne Zdjecia <3 Obserwujemy? <3
    xoxo
    Urszula www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.