środa, 25 września 2013

środa.

Siemka, dzisiaj miałam na 10.40, to spokojnie się wyspałam. Matma minela szybko, pozniej 2 fotografie, robiliśmy sobie suet focie xP  i dostałam 6 za zdjecia z tamtego tygodnia ^^ Na polskim tez spoko, mam popisany zeszyt, a Weru nie można dawać czekolady ! xP ;3 w domu posiedzialam chwile przed tv, umylam muszle i szyby w akwarium , nie umialam domyc glonow z kamieni xP Dałam Tomkowi 3 rybki, pogadalam z nim chwile na dworze i zmarzłam xD Probuje nauczyc czytac sie po niemiecku , bo babka nas ma jutro pytac i dupa ! nie wychodzi. Planuje jutro zerwac sie z tej lekcji , ale pewnie wyjdzie na to ze i tak zostane xD Jutro mama wybiera sie do lekarza i jak dobrze pojdzie to pojdziemy do lumpa , a w przyszlym tygodniu polazic ogolnie po miescie ;P Trzeba korzystac jak jej sie chce :D




6 komentarzy:

  1. ale słit biedroncia :3 WERU ABSOLUTNIE NIE MOŻNA DAWAĆ CZEKOLADY !
    (jestem pierwsza huehue :*)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj jak ja nie lubiłam niemieckiego :/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcie, jak to robisz , ze najwazniejszą rzecz uwydatniasz a reszta jest rozmazana ?? ciekawie to wygląda !

    zapraszam do siebie na nowy post:*

    vejra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poszukaj w necie , bo nie wiem jak Ci to wytłumaczyć ;3

      Usuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia.
    Obserwuje i licze na rew ;)

    WIESZ CO NOWEGO U MNIE??

    ZAPRASZAM http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszcze wyspania, bo ja jak na zlosc dzisiaj malo pospalam.

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.