wtorek, 3 września 2013

spać !

siemka , wczoraj rano przyszla po mnie Ola , i tak jak myslalam za nim doszlam do szkoly buty mnie obtarly, na szczescie mialam w torebce trampki :D pogadali nam z 10 minut co i jak , poszlysmy do mikora, pol godziny wybieralysmy zeszyty xd Posiedzialysmy jeszcze chwile w parku za orlenem i zwinelysmy do domu bo byly dosc zimno. Przed poludniem bylam jeszcze z tata w hurtowni. Po poludnie standardowo skajpaj, udalo nam sie sciagnac kilka osob z naszej Patologi ♥ Wieczorem meczylam sie jak zwykle zeby zasnąć.
Dzisiaj wstalam poł przytomna, bylo mi zimno trzesly mi sie rece, nie umialam sie normalnie pomalowac xd w szkole jakos przetrwałam 2 pierwsze wf, jak babka jest mila to raczej chce sie cwiczyc :D reszte lekcji tez przelecialo dosc szybko. Boje sie co teraz bedzie z niemieckim, bo zmienila sie nauczycielka, a wczesniej byla taka mega lajtowa. Przyszlam do domu, zjadlam obiad i spalam przez jakies 2 godziny, po czym dalej bylam zmeczona, wbilam na chwile na kompa i zeby sie obudzic poszlam z psem sie przejsc i pomoglo ^^
Jutro mam na 9.40 to troche odeśpię, a przynajmniej mam taką nadzieję ;D




4 komentarze:

  1. ja też dziś byłam jakoś zmęczona... Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chyba zaraz się położę spać :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpoczywaj kochana :) Niebawem weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie nowa nauczycielka też będzie taka lajtowa jak poprzednia :) Nie ma się czego bać :)

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.