piątek, 6 września 2013

siemka ;D ostatnie dni minely w miare szybko jesli chodzi o szkole. I jest moc ! polubilam herbate xd. Wczoraj popoludniu spuszczalam powietrze z materacy, i chyba szybciej i wygodniej sie je pompuje xD Bylam na spacerze z psem porobiłam troche zdjec i pierwszy raz odwazylam sie zeby spuscic go ze smyczy, bo ogolnie boje sie ze zwieje xp Minął sobie pierwszy tydzien szkoly, na przez wf juz sa w klasie 2 'kaleki' <3
Dzisiaj mialam na 8, pierwszy raz ogarnelam sama co sie dzieje na chemi :D I nie mam pojecia kto naszej klasie wymyslil fizyke w piatek na ostatniej lekcji, babka wyszla na korytarz pozamykac okna , a klucz cudem znalazl sie za oknem, a to dopiero pierwsza lekcja, ciekawe co bedzie dzialo sie pozniej xD Mama kupila mi dzisiaj perfumy :) Dołożyłam do akwarium 3 duze kamienie. :P
Jutro mam korki z anglika z nowa babka, bd przyjezdzac do mnie do domu xD Mamy ustalic kiedy ogolnie bd mialy lekcje i mam nadzieje ze bd je miala razem z kuzynka , bo poiwedziala ze program do 3 klasy jest calkiem inny i moze nas rozdzielic..
Teraz czekamy sobie, aż Patryk i Ada wbiją na skajpaja i nocka <3
Haha, wakacje się skończyły tydzień temu, a my już planujemy ferie :D





20 komentarzy:

  1. Też na początku bałam się spuszczać psiaka ze smyczy, ale teraz wiem że nie będzie uciekał ;D
    2 ostatnie zdjęcia są świetne *.*

    ajuuuu1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia ;)
    My fizykę mamy w piątki na pierwszej lekcji ;/

    young-never-die.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubiłaś herbaty? Przecież to napój bogów XXI wieku o-o
    http://supcarolyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mój pies nie zawsze wraca kiedy go wołam, ale i tak często go spuszczam ze smyczy :D ja nigdy nie brałam korków :D na normalnych lekcjach zasypiam, więc wolę sobie nie dokładać jeszcze więcej nudy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby to ode mnie zależało, też bym nie dokładała xP

      Usuń
  5. Świetne zdjecia ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie znosiłam fizyki:/ super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję ;**

    ania-aniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje i ja również obserwuje pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za obserwację, ja się oczywiście rewanżuję. :)
    Śliczny blog. ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Eh, ta fizyka :D
    Ostatnie zdjęcie jest genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne zdjęcia. Super blog.
    Może obserwacja za obserwację? http://pati-lewa-belieber.blogspot.com/
    Odwdzięczę się;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny outfit! Wyglądasz nieziemsko!
    Piękna prowadząca, rewelacyjne, pomysłowe zdjęcia i posty - czego chcieć więcej?
    Z przyjemnością zostaję na dłużej czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne miętowe spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia! Bardzo mi się podoba drugie (:

    www.realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ale u ciebie słodko, boski masz nagłówek;)
    bardzo podobają mi sie twoje spodnie;P
    buziaki i zapraszam:

    http://todreamaboutsomething.blogspot.com/
    a może obserwujemy ?/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaobserwowałam bloga.
    Masz ładny blog jasny i zdjecia hafdnjk *_*
    http://life-with-ala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super szablon.
    http://hellomyawesomefriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.