środa, 11 września 2013

Przyszła paczka :D

siemka, dzisiaj miałam na 9.40, pierwszy wf, ścigałyśmy się przez chwile wstając z pozycji leżącej i trzeba było do niej wrócić , to robiłyśmy ślizgi i oczywiście przetarłam spodnie na kolanie xd pozniej matma , babka zapowiedziala nam kartkowke na jutro , niby to umiem , ale i tak sie boje ze zle napisze xD Miałam 2 fotografie, niby mielismy nie brac aparatow do sq jak bedzie padac , po czym wchodzimy do klasy a babka ze jednak zdjecia porobimy w klasie.. ale to w sumie dobrze , bo za zdjecie kredy, robione telefonem dostałam +5 :D Na polskim babka tez zapowiedziala nam kartkowke, tyle ze na piątek.. Wróciłam do domu, to czekały na mnie air maxy , oczywiście mama musiala otworzyc paczke i zaczac mierzyc , bo jak to stwierdzila 'wydawalo sie jej ze na mnie beda za male, a na nia akurat pewnie beda pasowac' xD Przymierzyłam je i są idealne, a balam sie w sumie o to ze moga byc za male :P Ogarnelam akwarium, zrobilam zadanie i poszlam na spacer z psem ;> Wieczorem zaczelo bolec mnie gardlo , licze na to ze nie zrobi sie z tego angina , bo mam ja z 3 razy w roku, a w tym udalo mi sie jeszcze nie miec.







6 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia :)
    Cudne te air maxy *.* ♥♥♥

    ania-aniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne są, sama o nich marzę

    OdpowiedzUsuń
  3. butyyyyy rewelacyjne!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę butów ;c

    Od razu chciałam was poinformować, że posty będą się pojawiać ok. 3-4 razy w tygodniu właśnie przez to, że mam swoje życie prywatne i nie mogę cały czas siedzieć na internecie.. mam nadzieję, że to zrozumiecie .

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.