piątek, 13 września 2013

piątek 13-go

Hejeczka , w czwartek prawie cala klasa dostala 5 z edb, bo zalozylismy maski gazowe , albo kombinezon. Lubie kiedy tak latwo zdobywa sie oceny :D Była kartkowka z matmy i wiem ze jeden wynik mam zle bo nie napisalam minusa na koncu , bylam tez przy tablicy i nie wiem czy za to zadanie dostalam ocene czy plusa , bo babka cos mi wpisala , ale co to nie wiem xp Na wf cwiczylo 5 dziewczyn , to gralysmy CAŁĄ godzine w badmintona , uwielbiam tą babke :D 
Dzisiaj rano mialam jechac do lekarza i liczylam na to ze uda mi sie nie pojsc do szkoly, ale niestety lekarka byla dopiero po 15 to  musialam isc. Nie uczylam sie przez to na kartkowke z polskiego, ale pisałam zeby nie zostawiac pustego zadania i cudem mam 4 :D jednak piątek 13-go nie jest taki zły :P Na technice zaczelismy pismo techniczne, musielismy przepisywac tym pismem do zeszytu 2 razy alfabet i cyfry.. Za tydzien z chemi mamy kartkowke, a ja nie koniecznie to rozumiem xp Po szkole bylam u lekarza i w sumie powiedziala mi tyle ze mam brac apap i cos na gardlo,  czyli nic nowego. Bylam w mikorze kupic kolorowa kartke i olowek xd Reszte dnia siedzialam w domu pijąc herbate za herbata i grajac w logo quiz, sciagnelam chyba wszystkie mozliwe wersje tej gry i stwierdzam ze zzera to strasznie duzo bareri :P





9 komentarzy:

  1. ale mega zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia!

    A no nie zawsze jak widać piątek 13-stego jest taki zły jak go piszą :D


    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym chciała tak dostać ocenę z EDB :P

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. gorszy jest chyba czarny kot;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej super fotki :P
    Dla mnie też Piatek 13 nie jest złym dniem :D
    Pozdrawiam Serdecznie !
    zapraszam do mnie :
    my-world-is-dziwny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne pieski!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie piątek 13 też nie był taki zły :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia *.*

    ania-aniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.