poniedziałek, 16 września 2013

nie mam pomysłu #2

siemka ;D w sobote byla u mnie Weru z Jagodą, robilysmy plakat na wf xP szybko poszlo , gadalysmy z ziomkami na laiv czacie ;) Jago nagrywala mi filmiki na instagrama ;P Wieczorem brat zrobil mi wkoncu windowsa 7 , i przez to zaczal scinac mi chrom, wiec korzystam sobie teraz z mozilli :P
W niedziele siedzialam w domu i ogarnialam co mam do szkoly i uczylam sie na korki , wieczorem gadalam sobie z ludziami na czatku xP Gadałam na skajpaju z Adą i Aśką. Ada założyła sobie bloggera ( bedzie pisac jakies opowiadanie xd )
Dzisiaj mialam na 8.50 , 2 religie , ten nowy ksiadz jest spoko , ale i tak jest przerazający xD Na matmie babka oddala kartkowki i mam 5+ o.O :D Jaram sie :p Babka z biologi jest głupia ! jej dyktowanie do zeszytu powala, bo dyktuje 3 rzeczy na raz , a pozniej sie dziwi czemu nic nie mamy napisane. Historia i wychowawcza minely szybko, za tydzien w czwartek ma byc wycieczka do Opola do kina ;D Wychodzilismy z klasy i gosciu powiedzial ze mamy jeszcze zalozyc krzesla na lawki i grupka osob pobiegla ze niby go nie slyszy, i nie wiem jak ja to zrobilam ale naciaglam sobie cos w nodze xD Po sq bylam kupic ksiazke z niemca , bo oczywiscie z biologi nie bylo, bylam jeszcze w rossmanie, kupilam kilka rzeczy. W domu uczylam sie troche na niemiecki, przyjechala Natalia , mialam korki , denerwuje mnie troche to ze babka chce nam dawac slowka na kazdej lekcji , ale dopiero po 3 tygodniach nas odpytywac, gdzie tu sens ?! bo ja to napewno zapamietam (y)

Jutro 2 pierwsze wf, mamy przedstawic nasz plakat xD i mamy zumbe , teraz to chce mi sie cwiczyc :D








 BLOG ADY : http://hagavh.blogspot.com/

Instagram : http://instagram.com/bloondiixd#


6 komentarzy:

  1. Oh , jakaś ty kochana że o mnie wspomniałaś ... I TO BEZ MOJEGO POZWOLENIA , no ale .. wybaczam xd

    Śliczaśne to zdjęcie z aparatem w lusterku.. <3
    A i cały czas zazdroszczę Ci sql, bo u mnie (jak mi się wydaje) jest gorzej ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. też czasem zorbie sobie coś i nie wiem w jaki sposób:D

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia!



    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia ;**
    Cudowny aparat *.*

    ania-aniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. pamiętam jak kiedyś prowadziłyśmy tak bloga, szczegółowy dzień, co w szkole,dokładnie "miałam korki potem.." przeniosłam się do tamtych czasów jak czytałam Twoją notkę:D piękny wygląd bloga kochana!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ty świetnie piszesz! ciekawe zdj ; * obserwuje i zapraszam do siebie. :3
    obserwujemy na bloglovin . ? ♥ .

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.