niedziela, 1 września 2013

I po wakacjach :C

siemka, wczoraj wieczorem ogarnełam piętro, rodzice poszli do znajomych, to w domu bylam sama. Gadałam sobie z Czarną, Patrykiem i Rolo, i jak weszly dziewczyny nagle kamerki przestaly dzialac chodziarz konto premium jest xd drugim okiem oglądałam MTV, co ostatnio robie prawie caly czas :P
Dzisiaj wstałam po 11, przyjechal brat , połtora godziny meczyl sie zeby zainstalować mi gre i dupa.. Będę musiała spowtroem zainstalowac windowsa 7 , bo na 8 nie dziala nic. Pospisywalam co jeszcze jutro bede musiala dokupic do szkoly, zeszyty, dlugopisy itp. Naszykowalam ubrania, godzine wyciagalam po kolei ciuchy z szafy, bo nic mi nie pasowało, jak zwykle xD Ogólnie to ubieram koturny i chyba do torebki wezme na wszelki wypadek trampki, bo boje sie ze koturny mnie obetrą xD Szukałam w internecie kierunków po gimnazjum, i wybrałam wstępnie 2 klasy, które mogą mi podpasować, bede musiała 'podciągnąć' sie z przedmiotów, których za bardzo nie lubie, ale damy rade.
Jutro przychodzi po mnie Ola, najpierw szkoła, później chyba miasto, a wracajac musimy wstapic do mikora ;P Ciekawa jestem jak ja wstane, skoro rozpoczecie jest na 8, a ja normalnie wstaje po 11 xP No ale niestety wakacje sie nam skonczyly i trzeba wrocic do tego wszystkiego.

Ogólnie to te wakacje były najlepszymi, w życiu. Wyjście pod czas burzy, nowi znajomi , czas spedzony na wiadukcie i na budkach, spotkanie z Rolo i Adą, kajaki , challenge, namioty, Lubin, 14 sierpnia, boskie filmiki i zdjęcia, które raczej nie ujrzą światła dziennego i wiele innych akcji :D Będzie co wspominać ^^


13 komentarzy:

  1. Też te wakacje uważam za najlepsze. Ja mam rozpoczęcie na 9 :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny komplet fotograficzny :D
    Pozdrawiam! + Co powiesz na wzajemną obserwację? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odwiedzinki.

    Współczuje, bo już dzisiaj szkoła. Ja na szczęście mam to już za sobą, ale za to jestem mamą więc w pewnym sensie też dzisiaj zaczynam.
    Moje wakacje w tym roku uciekły nawet nie wiem kiedy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście obserwuję i zapraszam do mnie:

      http://modjus.blogspot.com/

      Usuń
  4. szybko się skończyły te wakacje :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, niestety wakacje już dobiegły końca, ale będą następne! :D

    http://mojkwiatzycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. życze,żeby kolejne wakacje były jeszcze lepsze. rok szybko zleci i znów będą wakacje;d
    obserwujemy? ja już. www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny mix zdjęć:) oby do ferii!
    obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś mega śliczna :) Świetny blog! Obserwuję :* Mam nadzieję, że ty też to zrobisz, jeśli Ci się u mnie spodoba. ;) BUZIAKI :* Będę tu częściej wpadać. Czekam na nowy post :)
    Zapraszam do mnie Blog modowy What is in the hat? KLIK!/Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia w szkole :)
    co powiesz na wzajemną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem chyba u Ciebie pierwszy raz i na pewno będę wpadać częściej ;)
    Zapraszam również do mnie: www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli chciałabyś wzajemną obserwację napisz ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ja bym się wróciła do szkoły:) świetny mix:)

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.