środa, 18 września 2013

fajne wf-y

Hejeczka :P Wczoraj 2 pierwsze wf, najpierw przedstawilysmy nasz plakat, mamy 5 :D na pierwszej godzinie bylo skakanie przez laweczki i kosz , a pozniej zumba , chyba nigdy nie bylam jeszcze tak mokra po wf , a mimo to bylo świetnie :D Na angielskim bylo zlaczenie grup i szczerze nie wiem jak tamta grupa wytrzymuje z ta babka , bo ona jest straszna. Na niemieckim byla kartkowka , super jestem pewna ze bede miala 1.. 
Dzisiaj rano poszlam do szewca , zeby naprawil mi buty, na fotografi bylismy w parku robic zdjecia xD Oczywiscie musialam wdepnac w kupsko ! xP Weru pozyczyla mi soczewki na obiektyw i chyba kupie sobie też , bo nie sa drogie , a efekty sa fajne ;D Po sq bylam w ksiegarni ale oczywiscie bilologi dalej nie ma. Ogarnelam sobie troche pokoj, probowalam ogarnac chemie sama , ale nie wychodzilo , poszlam do mamy i w sumie miala mi to wytlumaczyc jutro , bo sie jej nie chcialo, ale jakos dala rade , ale ze mna juz troche gorzej , niby rozwiazalam sobie jakies przykladowe zadania , ale i tak wiem ze jest zle xD





7 komentarzy:

  1. Też uwielbiam robić zdjęcia,ta pajęczynka jest bardzo ciekawa :)) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję 5! :)
    Bardzo ładne zdjęcia, najlepsze jest to przedostatnie według mnie. *.*

    zapraszam, dopiero zaczynamy :)
    http://everything-anqqa-etna-syl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia <3

    Obserwujemy?
    + mogłabyś zerknąć na moj ostatni post?
    I kliknąć w pewien link? to dla mnie bardzo ważne :*

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze zdjęcia rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super fotki <3

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia ♥.♥
    ja lubiłam chemię, a teraz zmienili nam nauczyciela no to bd troche gorzej... xD

    http://nikuspisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję 5 :) Fajne zdjęcia :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.