wtorek, 24 września 2013

soczewki

Hejka, dzisiaj mialam sobie 2 wf , najpierw zumba , pozniej badminton i do tego babka wypuscila nas 10 minut szybciej , tak to ja moge miec codziennie :D Na matmie obgadywaliśmy z pania nauczycieli ,  mielismy zdjecia klasowe , i prawie caly anglik zlecial , przez 2 godzine uczylam sie na histe i sie oplacilo , bo mam 5 z kartkowki ^^ i znowu niemiecki.. tym razem musiala sie czepic tego ze nie umiemy perfekcyjnie czytac po niemiecku, nie wiem po co mi ten jezyk.. Po sq pomagalam mamie robic obiad, i zaraz po położyłam sie spac. Przyszły mi soczewki do obiektywu i stwierdzam ze musze zrobic cos zeby nie trzesly mi sie rece xP






7 komentarzy:

  1. Gratuluję 5, śliczne zdjęcia :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję piąteczki, ja miałam w zeszłym roku dwa wf dziennie i nic dobrego z tego nie wyszło, bo ćwiczyłyśmy na pierwszym a z drugiego wszyscy szli do domu :d

    OdpowiedzUsuń
  3. kasztanek piękny!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. rób zdjęcia ,ręka ci się wyrobi sama :*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia, no i ta jakość! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. super to piórko! :D

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.