sobota, 21 września 2013

bez pomysłu #3

hejeczka, wczoraj po wosie bylysmy pogadac chwile z wychowawca o babce z niemca, wczesniej mielismy niemiecki na poziomie przedszkola, a nowa nauczycielka traktuje nas jak grupe zaawansowaną. Nie wiem co nasz wychowawca na to poradzi , ale powiedzial ze mamy do niego przychodzic z kazdym , najmniejszym problemem. Byla kartkowka z chemii i mam z niej 4 ! :D 2 techniki minely szybko , na pierwszej rysowalismy tabelke , na drugiej zmienilismy klase gdzie jedna jest podzielona na dwie , wypelnilismy tabelke i pozniej bawilismy sie na krzeselkach xP Na polskim miala byc kartkowka , ale polowa klasy pisala poprawe innej. Reszta klasy pislala tak jakby kartkowke z zeszytem i mam 5 ;D Wrocilam do domu to nagi mi odpadaly, poprostu odzwyczaiłam sie od butow na kotornie xP
Dzisiaj rano pomagałam w sklepie rodzicom , pozniej poszlam do babci bo chciala zebym ja nauczyla korzystac z komputera, i to dziwne bo nigdy nie chciala miec z nim nic wspolnego xP Po poludniu rodzice pojechali na basen do Oleśnicy, ja pomylam podlogi na dole i reszte dnia spedzam przed tv uczac sie na reklamach na kartkowke z angielskiego xP



10 komentarzy:

  1. ' Wróciłam do domu to mi nagi odpadały ' - hahahahah, jebłam . zajebisty błąd ;p

    Śliczne to zdjęcie z , jarzębiną .. bo to jest jarzębina ? no nie ? xD

    Lofy xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie sraj sie ! xd
      to jest chyba dzika róża xp

      Usuń
  2. Gratuluję ocen. :D Świetne zdjęcia, tak jak wszystkie Twoje.

    everything-anqqa-etna-syl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne oceny, gratuluję :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję :)
    i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnie zdjęcie jest niesamowite <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwsze zdjęcie ładne :)

      Usuń
  6. hahaha, KURCZAKOBARANIE FOTOGRAFY :3 śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia. :D

    Mam wieeelką prośbę! Poklikasz w baner SHEINSIDE w kolumnie po prawej stronie? Napisz w komentarzu jak klikniesz. :)
    PS. Kliknij, zaczekaj aż się otworzy strona i dopiero zamknij, nie cofaj. :) Inaczej nie zaliczy. :(
    lilianka-blog.blogspot.com






    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.