wtorek, 10 września 2013

bez pomysłu #1

siemka :D W poniedzialek mialam religie z nowym ksiedzem, jest dziwny xD na histori i wychowawczej byly wybory na przewodniczącego i ten caly sklad ogolnie i Ada jest zastępcą.. xP Weru wróciła z wakcaji i przywiozła mi słonika :D Gadałam z mamą i nasze plany na ferie nie wyjda tak jak chcialam chyba ze puszcza mnie do Legnicy autobusem w co wątpie.. Reszte dnia przesiedziałam przed kompem, poszalm spac po 22, bo oczy same mi sie zamykaly.
Dzisiaj 2 pierwsze wf z pierwszakami, gralismy w zbijaka, stalam sobie i brehtałam caly czas xD Omineła nas historia, bo bylismy w bibliotece :D wrócilismy na niemiecki, nie mam pojecia jak sobie teraz poradze bo nie ogarniam praktycznie nic, a babka jest gorsza niz poprzednia..
Jutro mam na 9.40 , biore do sq soniaka bo mamy fotografie i idziemy do parku , bo babka chce zobaczyc co umiemy , w sumie to spoko bo lekcje sobie miną szybciej , ale nie chce mi sie tego targac ze sobą xP







13 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. dasz radę z niemieckim, nie jest taki zły! :D da się go ogarnąć, hihi :-)

    Ps: Jak coś zawsze służę pomocą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, dziękuję, ale nie ciągnie mnie, aż tak do tego :3

      Usuń
  3. bardzo ładne zdjęcia :)
    ja w gimnazjum nie ogarniałam nic a nic niemieckiego, dlatego w szkole średniej wybrałam inny język aby się uczyć od podstaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dwa ostatnie zdjęcia są cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia :)))

    Pozdrawiam :)
    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zdjęcia, zwłaszcza z pieskiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie wygladasz

    dodajemy do obserwowanych ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju jak dawno mnie tu nie było ^__^ Wybacz mi moją nieobecność. :3
    A więc trochę spóźnione - powodzenia! xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia, ja też mam religię z dziwnym księdzem xd :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba każdy ksiądz jest dziwny :D
    Ładne zdjęcia ;**

    ania-aniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.