piątek, 30 sierpnia 2013

znam już plan.

hejka ^^ wczoraj wieczorem dowiedziałam się jaki bede miala plan lekcji, mam nowego wychowawce, nowego ksiedza i babke z wf, czyli teraz bedzie zumba :D Ale tez bieganie na "pik" ;C Ogolnie to plan mamy do dupy, w poniedzialek na 8 i 2 religie z rzędu, wf są 'przed lekcjami' i cały czas konczymy o 14 ... 
Miałam też wieczorem ochote pograć w jakas gierke, niestety nic nie mam na kompie, znalazlam na plycie Rayman Legends, i cos tam nie działa, to ściągnełam sobie tą gre, Minecrafta i Wiedźmina xD Ale oczywiście jak to ja nie umiem tego zainstalowac i czekam az brat przyjedzie xP
Dzisiaj zaczelam sie przestawiac, czyli wstałam o 7 rano żeby sie przyzwyczajac, bo bedzie ciężko xd Byłam z tata w hurtowni, miałam borówki :D Mam problem z tym w co mam sie ubrac na rozpoczecie, mam koszule, a nawet 3 ale stwierdzilam ze zadna z nich nie pasuje do niczego, nie mam pojecia tez jakie buty założyć, w trampkach chyba nie pojde, boje sie ze koturny mnie obetra, a sandalki mi za bardzo nie pasują xP Po południu na troche sie polozylam spac, wieczorem oglądałam ''Ekipe z new jersey'', ostatnio sie w to wciągnęłam, robią teraz castingi do polskiej edycji na którą już czekam :D Przełożyłam rybe do kotnika, znowu bede miala małe rybki, one chyba mają 'za dobre' warunki xD






"...Zaczęli grac, grac by wygrać, złapać wygrana i nie dać z rak jej wyrwać. ..." ♥


12 komentarzy:

  1. hcialabym miec taki plan... C:
    Ja juz obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie znam swojego planu lekcji :) Śliczne zdjęcia :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam zamiar wstawać o 7 od tygodnia, ale ani razu jeszcze nie wyszło :D
    Nie narzekaj na taki plan, ja przez klasę sportową mam najczęściej od 7.30 do 16.30 -.-
    Małe rybki jejku <3

    ajuuuu1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Plan wcale nie jest taki zły :) u mnie lekcje będą sie zaczynać o 7:10. Nie wiem czy dam radę się nie spóźniać. Jestem pewna,że nie będę miała gorszego planu niż w jednej klasie podstawówki. Wymyślili,że piąte klasy będą przychodzić w południe, a szóste rano. W efekcie czego dostał nam się plan w którym w poniedziałek i wtorej mieliśmy na 12.05, a w pozstałe dni na 11. Na szczęście rodzice wystąpili do dyrektorki o zmienienie planu.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie taki zły plan chciałabym sama taki, ja swojego nie znam ale znając życie codziennie na 8 do 14,30 i pewnie wszystkie najgorsze lekcje jednego dnia xd

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog ;)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. też zawsze miałam problem jak ubrać się na początek roku szkolnego :p

    OdpowiedzUsuń
  8. ojj chciałabym wstawać o 7 :c

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie znam swojego planu lekcji . Najgorsze to przyzwyczajenie się do wstawania :( .

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa jak bedzie wygladac Polska Ekipa New Jersey,obawiam się że to będzie klapa,oby nie!:D
    Masz śliczne włoski Kochana!:)
    OBSERWUJE CIE!:*
    W wolnej chwili zapraszam do mnie;
    imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.