środa, 28 sierpnia 2013

skajpaj

Siemka, wczoraj bylam sobie na nastawni z Olą, siedzialysmy tam ponad 3 gdziny, po 19 bylam w domu bo zaczelo robic sie zimno xD wieczorem 5 godzin gadalismy na skype, polewkowo bylo, poszlam spac po 3 rano :D Tak, ściągnełam sobie skajpaja i teraz bede nołlajfić xd
Dzisiaj o 10 obudzila mnie mama i przyszla do gory z psem, po czym go u mnie zostawila i sobie juz nie pospałam. Myłam filtr od akwarium. Byłam na chwile u babci, robila nam obiad i wzielam go do domu xD Z 3 razy malowałam paznokcie, bo za kazdym razem jak myslalam ze sa suche , okazywaly sie byc mokre i miałam takie 'plamy'  xD I w sumie reszte dnia zmulam sobie przed tv albo przed kompem , dłubiąc słonecznik xD Puki co znowu szykuje sie nocka na skype z Patrykiem i Rolo :D
Siedzialam troche na necie i wybralam sobie obiektyw, gadałam z mamą i kupia mi go pod choinkę, to dopiero za 4 miesiace ale jak narazie to mi sie to nie spieszy ;p Wiec kase zbieramy teraz na jakies glosniki z basem do komputera, ale akurat to bedzie musial mi brat wybrac, bo ja pewnie postawie na wyglad a nie na jakosc xd


w poprzednim poście ktoś prosił o zdjęcia gum xD



8 komentarzy:

  1. mam takiego samego storczyka w domu :)
    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi hi , ja prosiłam ;3
    Powodzenia w kupowaniu głośników xD
    assiandoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia, ja też czasem tak długo siedzę na skype :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zawsze patrzę na wygląd :D
    Śliczne te gumy na telefon :3

    ajuuuu1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. hej :P mam takiego storczyka haha xD Oj kto nie siedzi tak długo na skaype :P
    pozdrawiam serdecznie ! :)
    zapraszam do mnie ;P
    my-world-is-dziwny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny storczyk. :D

    Obserwujemy? Jeśli tak to zrób to pierwsza i poinformuj mnie o tym w komentarzu.
    lilianka-blog.blogspot.com
    Follow my blog with Bloglovin






    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma to jak skejp, przyjaciel i goraca czekolada. Ulubone wieczory :P
    Pozdrawiam,
    + Co powiesz na wzajemna obserwacje? C:

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.