piątek, 16 sierpnia 2013

no i wróciłam ;c

siemka, przez jakieś 9 dni byłam w okolicach Lubina, ogólnie to nie bede opisywac kazdego dnia po koleji tylko wspomne tu o tym co mi najbardziej utkwiło w głowie ;d
Poznałam Karo, razem z nia, Adą, Rolo i ich mamą pojechałyśmy na basen, tam poznałam ich kuzyna Filipa. Graliśmy w siatke i oczywiscie musialam zagadac do jakiegos 10-letniego chłopaka i jak sie nazywał ?! oczywiście że Dawid xD
Poznałam Alkę i Patryczka ^^ dziewczyny znają go od 15/14 lat i dopiero jak im powiedziałam to skapły sie ze on tak jakby no nie ma szyi xP R. A. P.  F. i starsi byliśmy na jeden dzien pod namiotami, topienie sie w jeziorze w wodzie po kolana, kompanie sie o 20, kolo 22 poszlismy sobie na "spacer" o czy poinformowaliśmy 'rodzicow' , a oni po 30 minutach skapneli sie ze nas nie ma i zaczeli nas szukac xd Graliśmy w siatke z jakimis dzieciakami i oczywiscie znowu napatoczyl sie Dawid , tym razem miał 8 lat xp to juz jest chyba jakies przeznaczenie xD
Byłyśmy z R. A. A. na dowrze, siedzialysmy pod klatkami, i wylałam Adzie picie bo chcialam zobaczyc czy ma kropke, a zapomniałam ze jest otwarte  ( stwierdzily ze jak jest kropka to jest przelewane ) xd siedzialysmy w polach na kamieniu, najpierw zwała , pozniej brehty , siedzialysmy w 4 pod jedną parasolka bo zaczelo padac, poszlysmy do sklepu po jedzenie i Adusia kopnęła przypadkowo w piwo i sie potrzaskało xd znowu siedzialysmy na klatce i brehtalysmy z niczego xp
Razem z Aśką , Adą i Rolo siedziałyśmy pod galeria na schodach , przyszedł do nas Grzesiek z Magdą , ona siedziala z nami tylko chwile, a my w piątkę tanczalismy sobie na schodach, bylo tam dosc ciemno i nagle zapalilo sie swiatlo to szybko zebralismy sie i zwinelismy na błonie xP nie ma to jak tarzac sie w trawie i kłucić sie kto ma trzymać biedronkę xd
Następnego dnia mieliśmy się tam znowu spotkac tylko z troche wieksza ekipą, ale tylko weszlismy na schody i ochrona nas wygoniła xP Ciężko było pozbierać wszystkich w inne miejsce ale daliśmy rade i poszliśmy ( Ora, Aśka, Rolo,Ada, Grzesiek, Patryk i ja ) między pola, bo tam bylo troche cienia i nikt tam nie chodzil ;D siedzielismy/leżeliśmy sobie w kółeczku, R. i P. stwierdzili ze ida do sklepu bo chce im sie jesc i po drodze zgarneli jeszcze Natalie. Rolo i Patryk zostali troszke zapaskudzeni chipasmi <lol2>, chłopacy zapaskudzili pola, ciezko sie wraclao ale dalismy rade. Grzesia trzeba było odwieź do domu, to ciocia Ady go zabrała , on siedział całą droge w ciszy po czym pod domem wyjechał z tekstem : - jpd. . 'ciocia' do niego - jakbyś pier***** to byś dupą ruszał !  wieczorem było sie z czego śmiać, ale jakoś na drugi raz puki co nie mam ochoty xP
Dzisiaj razem z Rolo i Adą zgrywałyśmy zdjcia z tych 2 boskich tygodni, przyjechał do nas Patryk , grzaliśmy z wczorajszego dnia, robiliśmy frytki i przyjechali po mnie rodzice, niestety nie siedzieli długo i musiałam wracać ;c nasi rodzice dobrze sie dogadują i jak wszystko dobrze pojdzie to widzimy sie na feriach w górach na nartach ^^ Ogolnie to te wakacje sie jeszcze nie skonczyly, ale i tak byly najlepsze !

Ten post jest mega nie ogarniety, podziwiam te osoby ktore to przeczytają ;3
Jest to już moj 100 post , mam 142 obserwatorów i prawie 4,500 odwiedzin i BARDZO Wam za to dziekuję ♥

byliśmy sobie na kajakcha kiedyśtam, i niebo było takie jakby powsysane xd 

Narazie znalazlam tylko 2 w miare normalne zdjecia, czekam jeszcze az kilka osob mi wysle reszte. 






15 komentarzy:

  1. Dałam radę i przeczytałam całość ;D Musiało być świetnie ;D
    Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dałam radę:D więc chyba nie jest źle:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam wszystko :))
    Super zdjęcia :)) Widze że wypad był udany :) pozdrawiam serdecznie :)
    zapraszam do mnie :)
    my-world-is-dziwny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjecia. Widać, że dobrze spędziłaś czas :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne fotki. :* Za chwilę zaobserwuję. <33
    Zapraszam na :
    http://tysskalife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia ! :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. no to możesz mnie podziwiać :D
    Piękne niebo, cudowne ♥.♥
    zapraszam do mnie ^^
    + obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  8. wciągnęłam się i jakoś szybko mi się twa opowieść skoczyła ;P


    obserwujemy?
    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. zostałaś nominowana do Libster blog award :)
    więcej informacji na naszym blogu ;D
    http://friend-above-all.blogspot.com/
    pozdrawiamy ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. musiało być fantastycznie:) fajne foteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zdjęcia, masz śliczne włosy <3 W wolnej chwili zapraszam do mnie na www.ourloveourpassion.blogspot.com :) Obserwujemy? Chętnie wpadnę tu jeszcze nie raz:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdj. Dziekuje za komentarz u mnie i obserwuje :*
    Patusia16.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. obserwuję również! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. również obserwuję :3

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne zdjecia ! obserwuję i liczę na rewanżyk

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.