wtorek, 20 sierpnia 2013

nie lubię fryzjerów !

W niedziele byłam na grilu z rodzicami w Bąkowie u ich znajomych, pojechaliśmy tez na '7 źródeł', byl tam taki jakby stawik z wodą do kolan, w ktorym byla mega zimna woda, probowalam do niego wejsc ale jak tylko zamoczylam stope, to mialam odruch zwrotyny, co dziwne jak na mnie bo ja lubie zimna wode ;P
Wczoraj byłam u fryzjera, ściełam az 6 cm koncowek ;c bylam w salonie play'a i trzeba tam to cos z czego sie wylamywalo karte sim, a ja nie wiem gdzie to mam i zostaje przy numerze z heyah :D kupiłam krem do depilacji, jeszcze go nie uzywalam, ale jestem ciekawa co z tego wyjdzie, bo opinie sa rozne. bylam tez w pepco szukalam jakiegos koszyka/pudelka na odzwyki do wlosow i balsamy do ciala, ale nie wpadlo mi nic w oko , to kupilam pilniczek do paznokci ^^ Po południu bylam na dworze z Weru, wieczorem gralysmy w gry z gg, umiem grac w kolko i krzyzyk , ale w statki to juz nie koniecznie xp Rozmawialam z mama co bym jeszcze chciala do pokoju i co dziwne na wszystko sie zgodzila ^^ chce lustro, tablice korkową, nową lampe i klosze na lampki i kosz na śmieci xD Robilam tez plastry na wągry z żelatyny i mleka, śmierdzi to strasznie a efektow nie widze, sproboje robic to przez 3/4 dni i zobaczymy co z tego wyjdzie.
Dzisiaj bylam u Daniela żeby sprzedac mu ksiazki, zaraz biore sie za zamiatanie, bo wszedzie jest pelno moich wlosow, niby biore tabletki z skrzypem po czym powinny przestac wypadać , ale cos chyba nie działają.
Zostało nam jeszcze niecale 2 tygodnie wakacji, a pogoda zaczela sie psuc. Niechce mi sie wracac do tych wszystkich obowiazkow typy kartkowki, sprawdziany.. Z moja klasa niewidzialam sie 3 miesiace i szczerze mowiac to wcale mi sie za nia nie teskni, ale wytrzymam, jeszcze rok ^^











11 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia. Robiłam kiedyś takie plastry na wągry :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też strasznie włosy wypadają. Wszędzie ich pełno -.-
    Również nie śpieszy mi się żeby zobaczyć moją klasę... wolałabym dłuższe wakacje ;D

    ajuuuu1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mam identyczny pilniczek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajnie zdjęcia ;>
    dłuższe wakacje stanowczo by się przydały ;P

    ZAPRASZAM :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja za starą klasą też nie tęsknię, teraz idę już do szkoły średniej i są dni kiedy nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. tez nie lubie fryzjerów :P , zawsze zetną tak jak mi sie nie podoba :P
    najlepszym rozwiazaniem jest scinac samemu włoski :) ja juz od kilku lat sama sobie podcinam i jestem bardzo zadowolona :P
    zapraszam do mnie , nowy post :*
    dodatkowo gdybyś mogla to baaardzo prosze o KLIK w baner PRESKI po prawej stronie mojego bloga , kazde kliknięcie ma dla mnie ogromne znaczenie :*

    vejra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie właśnie pogoda się nie zepsuła. 30 stopni mi wystarcza, nie chcę więcej.
    ze starą klasą się pożegnałam, nowej się za to nie mogę doczekać. Mam nadzieję,że będzie jakaś zgrana

    OdpowiedzUsuń
  8. też miałam czas że wypadały mi włosy ale wystarczyła jakaś zwykla odżywka na odbudowę włosów i jest już dobrze :)
    czeko-holiczka.blogspot.com - Oczywiście obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  9. dziekuje za odwiedziny i rowniez obserwuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog :) Zapraszam do mnie :)
    zuziagawel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog <3
    obserwuje

    anastazja-steckiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.