sobota, 3 sierpnia 2013

mamy sobie upały.

hejeczka od 4 dni mam sobie w domu Rolo i Adę :D w pierwszy dzien/wieczor nie ogarnialam za bardzo ze one juz sa i caly czas sie brehtalam, porobilysmy sobie troche samojebek i gadalysmy do 4 rano ;p w drugi dzien spanie do 14 , bylysmy na budce, pozniej na wiadukcie , nagrywalysmy filmiki , Rolo darła sie do wszystkich ludzi , a jak szlysmy przez błonie przywaliła jakiemyś dziecku butelka xp przeszlysmy przez 6 żabek w Klb i nigdzie nie bylo oranzadek w proszku ;c w trzeci dzien bylysmy z moim tata w Turawie nad jeziorem , gralysmy w pilke i grzały praktycznie z wszystkich ludzi xp wczoraj bylysmy z na dworze z Weru, siedzialysmy na budce, nagrywalysmy filmiki, oblewałyśmy sie colą i ogolnie bylo fajnie ;p Codziennie wieczorami siedzimy na czatku i standardowy tekst do wszystkich rozmów to" mam ojca w mafii i matkę striptizerkę. Chcesz poznać moich rodziców? " xD siorbiemy sobie tez fantasie z kuleczkami i dzwonimy do ludzi z sanatorium o 3 w nocy xP Dzisiaj mialysmy plan jechac do kina na Obecność ale nie możemy bo to sie konczy o 22 i mamusia stwierdzila ze to jest za pozno -.- teraz zmulamy bo nie ma co robic, za goraco zeby gdzies wyjsc xp za 2 dni jedziemy do Ogrodziska bede u dziewczyn przez 10 dni, mamy sie spotkac w Legnicy z kolegami i szczerze mowiac to troche sie boje ze nie bedziemy mieli tematow do rozmowy, ale w sumie ostatnio gadalam z nimi przez telefon 20 minut i jakos sie rozmowa kleiła xp







9 komentarzy:

  1. nie da się wytrzymać tak ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia. Uwielbiam oranżadki w proszku, zawsze kupywałam je jak byłam u babci bo tylko tam mogłam je dostać :)
    dreamasforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjecia *...-
    /zapraszam cię do mnie, obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia :D
    Zapraszam na mojego bloga.Było by miło gdybyś pozostawiła po sobie ślad w postaci komentarza:D
    http://wana-wanaa.blogspot.com/
    +Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne zdjęcia :p
    To widzę, że miałaś fajne dni.
    Pozdrawiam ;p
    justikiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. łał jakie piękne są te zdjęcia <3

    dulcescrujientes..blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia:) oj u mnie też takie upały, że wytrzymać się nie da:)

    OdpowiedzUsuń
  8. super blog:)

    obserwujemy????
    ja już teraz Twoja kolej:)

    http://topmodelbyjoanna199944.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie piszesz! ;) Obserwuję i liczę na to samo :*

    http://mimblox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.