piątek, 23 sierpnia 2013

które wybrać ?

siemanko, dzisiaj o 11 obudzila mnie Weru, z pytaniem czy przyjde na nastawnie , szybko sie ogarnelam i przyszlam , bylam sobie z nia do 15 , a ona zaliczyla w tym czasie 2 sesje :P Przyszła mi pokrywa do akwarium, jest teraz tak jasno w pokoju i dużo ładniej to wyglada ^^ Mama kupila mi niektore ksiazki i teraz nie mam pojecia czy kupila dobrą z polskiego xP Bylam z bratem w miescie po jakies kable, ściągnął mi na komórke Rayman'a , to była moja ulubiona gra jak byłam młodsza :D 
Jutro bede zamawiac buty, mam mały problem , bo podobaja mi sie 2 wzory i nie mam pojecia ktory wybrac xP Mam sie jutro zobaczyc z Tomkiem zeby dać mu jedną rybke, ale nie wiadomo jeszcze jak to w sumie bedzie , bo chodziasz mieszka dom dalej, to ciezko sie jest z nim zgadac xD 



10 komentarzy:

  1. pierwsze są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze zdecydowanie lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niebieskie moim zdaniem są lepsze :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie niebieskie są lepsze. Bez urazy,ale źle mi się kojarzy róż. Chętnie bym sobie już pokupowała książki ale nauczyciele mają nam je podać na początku roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się bardziej podobają 2 :) .

    http://andzi-andzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze sliczne *-*
    Chociaz do drugich wiecej Ci bdzie pasować :)

    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie nie koniecznie xD

      Usuń
  7. obie pary sa ladne, te rozowe kolezanka ma i na nodze wygladaja slicznie :)

    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.