sobota, 17 sierpnia 2013

karta sim..

Siemka ^^ wczoraj wieczorem farbowałam odrosty, znowu czuje sie tak inaczej, bo mam tak jasno na glowie xd Dzisiaj wstałam po 8, oczywiscie z budzikiem xd wynioslam śmieci, przyjechal Michał z Gosią , zjedlismy śniadanie i pojechaliśmy do lumpa ;P Kupiłam białą i brązową/bordową koszule , sama nw jaki to jest dokladnie kolor , i czarny sweterek :> Poogarniałam troche blogi, zrobilam pożądek na pulpicie, pomagalam robic mamie salatke. Mam znowu nowy numer, nie wiem czy na stale czy przejsciowo , ale moja karta SIM odmowila poszluszenstwa.. Wieczorem byl gril, bo moj brat mial urodziny, troche smiechu bylo ;P
W poniedzialek ide do fryzjera , musze podciac koncowki i to z jakies 4cm , moze to i nie duzo, ale i tak pewnie bede czula sie łysa xp zastanawiam sie tez czy zrobic sobie wlosy na 'szpic' ?! Wybiore sie tez chyba do salony Play z ta kartą , niby na koncie mialam grosze , ale wiekszosc znajomych ma ten numer i nie mam polowy kontaktow , to troche szkoda jakby przepadla.
Zamierzam kupic pokrywe do akwarium, od jakiegos czasu czuje sie ryby w pokoju , licze na to ze jak bd pokrywa to smrodek nie bedzie sie rozprzestrzeniał xd Myslalam tez zeby kupic białą i różową gume na telefon, znudzila mi sie juz czarna ;p wgl. mam tak 'niewymiarowy' ( nw jak to okreslic) telefon , ze sa na niego tylko 2 wzory gum xP







16 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zdjęcia :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ten ból, sama już musiałam kilka razy zmieniać numer i za każdym razem to samo, informowanie znajomych że mam nowy numer, załamka.... + Rozumiem cię z tym fryzjerem xD "moje włosy, mój skarb"

    zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia ,blog i w ogóle ! :)
    http://fucklifex33.blogspot.com/ zapraszam też do mnie ,dopiero zaczynam !:*
    Jeżeli zaobserwujesz to ja też!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ujęcia ;)

    younglonelysoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh jakbym czytala o sobie gdy mialam blond- tez inaczej sie czulam gdy zafarbowalam odrosty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przypominasz mi trochę woohoo16xo :P
    Fajny blog^^

    Obserwujemy? Ja już! ;)
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jakim aparatek robisz zdjecia?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcia :)
    Mam ten sam problem z rybkami, chociaż to tylko dwie welonki -.-

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne zdjęcia :)
    śliczny kolorek włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie cierpię mieć odrostów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super zdjęcia :)
    +Obserwujemy?
    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny blog! witam kolejną blondynkę! :)

    obserwuję i zapraszam do mnie:

    www.quitenormally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. też muszę podciąć końcówki ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. zmiane numeru mi juz proponowali zeby mnie przeniesc do innej taryfy ale nie chce zmieniac numeru. Tez z tego samego powodu, ewentualnie musialabym wszystkim z mojej listy kontaktow wyslac smsa i napisac ze zmienilam numer. Ale mimo wszystko, nie chce. A koncowki tez bede musiala podciac bo zaczynaja sie rozdwajac. Fajne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.